سه سال زندان به جرم آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی؛

ملت بحرین علیه چنین رژیمی انقلاب کرد!

ملت بحرین علیه چنین رژیمی انقلاب کرد!
دوشنبه 28 بهمن 1398 - 23:04

میلیاردها دلاری که برخی از رژیمهای عرب حوزه خلیج فارس مانند عربستان سعودی، امارات و بحرین به دستور اربابان آمریکاییشان برای امپراطوری های اطلاع رسانی، مطبوعات، مجلات و پایگاههای اینترنتی و جذب مزدوران رسانه ای هزینه کردند هیچ نتیجه ای نداشت و نتوانست اهدافشان را در زمینه مخدوش کردن وجهه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت تحقق بخشد. علت این شکست، مظلومیت ملت فلسطین است که تمام توطئه هایشان برای ایجاد فتنه طایفه ای را نقش بر آب کرد.

العالم- بحرین

به گزارش العالم، از 40 سال پیش ماشین رسانه‎ای این رژیم ارتجاعی و مزدور بر آتش طایفه‎گرایی میدمد که این فتنه‎افکنی طی دهه اخیر به اوج خود رسیده است؛ چرا که مدعی است، انقلاب مسالمت‎آمیز و متمدنانه ملت بحرین «انقلاب شیعیان علیه سُنی‎ها» است و با این یاوه‎گوییها اشغالگری سعودی در بحرین را توجیه کرده است همان‎گونه که با این یاوه‎گویی‎ها تجاوز وحشیانه علیه ملت یمن و نیز مشارکت این رژیم در تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران و نیز نابود کردن سوریه را توجیه کرده است.

عقلاء در بحرین، اما، از نقش شرم‎آور و تحقیرآمیز این سه کشور عربی حوزه خلیج‎فارس مطلع هستند و همواره به ملت بحرین درباره افتادن در تله طایفه‎گرایانه و نژادپرستانه مشمئزکننده این رژیم‎ها هشدار داده و تأکید کرده‎اند که نقش این رژیم‎های مرتجع و بدوی خدمت به منافع صهیونیست‎هاست.

مواضع «شیخ یوسف القرضاوی»، که انقلاب ملت بحرین را با زشت‎ترین صفات در برابر بی‎عدالتی و نژادپرستی رژیم آل‎خلیفه توصیف کرده، به یاد داریم. او با حمایت از این رژیم ارتجاعی، اشغال بحرین توسط عربستان سعودی را توجیه کرد. همان زمان، اهل عقول از او خواست به مواضع طایفه‎گرایانه خود در تعامل با انقلاب ملت بحرین پایان دهد.

امروز نیز عملکرد مسئولان این رژیم عقب‎مانده و مزدور، مظلومیت و بر حق بودن انقلاب ملت بحرین علیه حکومت عقبمانده و مزدور آل‎خلیفه را برملا ساخته است. در اتفاقی نادر، دادگاه بحرینی سه شهروند بحرینی را به 3 سال زندان محکوم کرد؛ چرا که انها پرچم رژیم اسرائیل را در جریان تظاهرات حمایت از قدس و قضیه فلسطین آتش زدند.

در توجیه این احکام صادر شده علیه کسانی‎که در تظاهرات علیه طرح «معامله قرن» مشارکت کردند، آمده است: «محکوم‎شدگان قصد داشتند با این اقدام، جان و مال مردم را به خطر بیندازند و امنیت عمومی را بر هم بزنند و تردد وسایل نقلیه اخلال ایجاد کنند.»

این اقدام صهیونیستی رژیم آل خلیفه اتفاق نمی‎افتاد مگر آنکه ملت‎های عربی در کنار ملت بحرین و انقلاب آن علیه این رژیم می‎ایستادند و این اقدام اتفاق نمیافتاد اگر القرضاوی و امثال او جنبش مسالمت‎آمیز و متمدنانه ملت بحرین را «جنبش طایفه‎گرایانه شیعیان علیه سنی‎ها» توصیف نمی‎کردند و یا اینکه آزادگان جهان اسلام در برابر پیام‎های «ابراز دوستی» مقام‎های آل خلیفه به سرورشان «نتانیاهو» سکوت نمی‎کردند. همچنانکه اگر ملت‎های عربی در اعتراض به اظهارات شرم‎آور و ننگین «خالد بن احمد» وزیر خارجه سابق آل خلیفه در حمایت از رژیم اشغالگر، به خیابان‎ها می‎آمدند، این اتفاق نمی‎افتاد. همچنانکه این اتفاق نمی‎افتاد اگر ملت عربی میزبانی منامه از کنفرانس اقتصادی، که زمینه‎ساز رونمایی از طرح «معامله قرن» برای حذف قضیه فلسطین شد را محکوم می‎کردند.

به نظر می‎رسد خدمات آل‎خلیفه به صهیونیسم جهانی پایان ناپذیر است؛ روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» فاش کرده که «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین دیداری علنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‎وزیر رژیم اشغالگر ترتیب خواهد داد تا شانس پیروزی وی در انتخابات را بالا ببرد؛ همان مردی که برای حذف قضیه فلسطین و یهودی‎سازی قدس و اخراج فلسطینیها از فلسطین تلاش می‎کند.

ملت باعزت بحرین علیه چنین رژیم مزدور و صهیونیستم و بی‌کیفیت قیام می‎کند ولی انقلاب‎شان با زشت‎ترین صفات معرفی می‎شود و علمایی، که همواره با بی‎شرمی در مورد مسائل سیاسی اظهارنظر می‎کنند، در این جنایت سهیم هستند.

پربیننده ترین خبرها