واکنش کاربران سعودی در شبکه های مجازی به تحولات این کشور: عربستان در حال سقوط است!

واکنش کاربران سعودی در شبکه های مجازی به تحولات این کشور: عربستان در حال سقوط است!
دوشنبه 19 اسفند 1398 - 08:34

به دنبال وجود جو خفقان و سرکوب شدید در عربستان سعودی کاربران سعودی از شبکه های مجازی برای افشاگری در این خصوص و اظهار خشم و همچنین بیان عقاید خود استفاده می کنند.

العالم - عربستان سعودی

به گزاارش العالم، احمد بن عبدالعزیز برادر شاه سعودی و محمد بن نایف، ولیعهد پیشین، از مهمترین رقیبان «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی برای رسیدن به قدرت به شمار می آمدند که روز جمعه هر دوی آنها به اتهام خیانت و تلاش برای کودتا بازداشت شدند.

یک کاربر سعودی با نام "مستشار الامیر محمد بن نایف" (مشاور شاهزاده محمد بن نایف) در توئیتی نوشت: کشور درحال سقوط است، قیمت نفت به طور مستمر رو به کاهش است، ویروس کرونا [در عربستان] به سرعت در حال گسترش است، خاندان [آل سعود] چند دسته شده و توطئه ای علیه عربستان وجود دارد که محمد بن سلمان از روی جهل یا از روی قصد مجری آن است. این کشور [عربستان] سازمان و موسسه ای ندارد و افراد شایسته باید نیرویی را تشکیل دهند که مانع از سقوط کشور شود.

وی در توئیتی دیگر نوشت: اتفاقات و تحولات در عربستان با سرعت زیاد و پی در پی در حال رخ دادن است و از همین رو افسران نظامی و افراد تحصیل‌کرده و شایسته که همچنان نسبت به عربستان عرق دارند باید آماده باشند باید کسانی که به این خاک و ساختارهای حاکمیت متعهد هستند آماده باشند تا در صورت بروز هر اتفاقی در کشور از آشوب و نا امنی جلوگیری کنند.

یک کاربر سعودی دیگر با نام محمد العتیبی توئیت کرد: "اوضاع خوب نیست و همه اعضای خاندان [آل سعود] هراسان و آشفته هستند"

پربیننده ترین خبرها