گردان های حزب الله عراق:

با وجود کرونا فعالیت های آمریکا را هم رصد می کنیم/ توطئه جدید واشنگتن در عراق

با وجود کرونا فعالیت های آمریکا را هم رصد می کنیم/ توطئه جدید واشنگتن در عراق
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 23:53

گردان های حزب الله عراق با انتشار بیانیه ای به آمریکا درخصوص سوء استفاده از شرایط بحرانی عراق در بحبوحه مقابله با شیوع ویروس کرونا هشدار داد.

العالم-عراق

به گزارش العالم،گردان های حزب الله عراق در بیانیه خود اعلام کرد:

"در سایه شرایط دشواری که عراق در آن به سر می برد، همزمان با بسیج عمومی و به کارگیری همه امکانات کشور برای مقابله با ویروس کرونا که ترامپ و دولت جانی وی متهم به شیوع تروریستی این ویروس هستند و در زمانی که نیروهای مردمی و گروههای مقاومت در حال حمایت و پشتیبانی از تلاش های دولتی در انجام طرح های مربوط به ایجاد بیمارستان های صحرایی و ضد عفونی کردن اماکن عمومی و حمایت از خانواده های آسیب پذیر در قالب جهاد سلامتی هستند، تحرکات و فعالیت های نظامیان آمریکایی و مزدورانشان را در سوء استفاده از شرایط کنونی کشور جهت دستیابی به اهداف پلید از پیش تعیین شده شان، رصد می کنیم".

در این بیانیه تاکید شده است: در حالی که عراق در یک بحران استثنائی قرار گرفته که جان مردم را تهدید می کند، آمریکا هم اکنون در حال توطئه چینی برای حمله به زیر ساخت های عراق و بحرانی کردن شرایط این کشور است.

در ادامه بیانیه گردان های حزب الله عراق ضمن هشدار درخصوص توطئه جدید آمریکا در عراق آمده است: طرحی آمریکایی قصد دارد با مشارکت و پشتیبانی زمینی یک دستگاه امنیتی عراقی با انجام یک عملیات هوایی، الحشد الشعبی، دستگاههای امنیتی و جبهه مقاومت را هدف قرار دهد.
به طرف عراقی هشدار می دهیم که از هرگونه همکاری با این طرح توطئه آمیز برحذر باشد، چرا که تعامل ما با او مانند یک دشمن خواهد بود و خیانت او قابل ببخش نیست و با سرنوشت سختی مواجه خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است:

"تلاش های اشغالگرانه آمریکا در عراق ما را در مقابل گزینه های مختلف قرار می دهد و در صورت هرگونه اقدام تجاوزکارانه آمریکا هیچ خط قرمزی وجود نخواهد داشت و همه تاسیسات نظامی، امنیتی و اقتصادی را بدون استثنا مورد هدف قرار می دهیم و همان اماکنی را که آنها توطئه مورد هدف قرار دادنشان را می چینند به گورستان آنها تبدیل می کنیم"

پربیننده ترین خبرها