تظاهرات ضد اماراتی در غزه

تظاهرات ضد اماراتی در غزه
چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 16:27

گروههای ملی و اسلامی فلسطین امروز چهاشنبه در محکومیت اقدام امارات در عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی، راهپیمایی گسترده‌ای برگزار کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

گروههای ملی و اسلامی فلسطین امروز چهاشنبه در محکومیت اقدام امارات در عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی، راهپیمایی گسترده‌ای برگزار کردند.

خبرگزاری صفا گزارش داد که شمار زیادی از گروهها و طیفهای سیاسی و اسلامی به همراه مردم فلسطین در غرب شهر غزه این راهپیمایی را برگزار و با در دست داشتن پلاکاردهایی، تأکید کردند که امارات از این اقدام عقب‌نشینی کند.

«احمد حلس» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در این راهپیمایی گفت: «ملت ما، امروز، به صورت یکپارچه در برابر طرحهای عادی‌سازی ایستاده است که مسئله ما را هدف قرار داده است».

حلس با بیان اینکه مردم فلسطین امروز شعارهای «نه به الحاق، نه به معامله قرن و نه به عادی‌سازی» سر می‌دهند، تأکید کرد، ملت فلسطین ثابت کرده است که به هیچ کس اجازه نخواهد داد که حقوقش را غصب و هویتش را از بین ببرد.

وی ادامه داد: «ما امروز به نام جنبش فتح به فرزندان ملت خود می‌گوییم: آنچه ما را با حماس متحد کرده، بیشتر از آن چیزی است که بین ما تفرقه بیاندازد... ما دستان خود را به سمت تمامی هموطنان خود دراز می‌کنیم».

این مسئول فتح با بیان اینکه همگی باید «از طرح، مقدسات و سرزمین خود حمایت و دفاع کنیم»، تصریح کرد، ملت فلسطین اجازه نخواهد داد، معامله ترامپ و طرح اشغال اجرایی شود.

اقدام امارات، جنایت علیه آرمان فلسطین است

«بسام الفار» عضو دفتر سیاسی جبهه آزادسازی عربی هم گفت که امروز ملت فلسطین علیه عادی‌سازی متحد شده است؛ اقدامی که جنایت و خیانت به ملت و آرمان فلسطین است.

الفار با بیان اینکه این اقدام امارات، نقض فاحش منشور اتحادیه عرب است، تأکید کرد که ملت فلسطین این اقدام را نخواهند پذیرفت.

وی ضمن درخواست از ریاست تشکیلات خودگردان برای مقابله با تمامی جنایتها علیه ملت و مسئله فلسطین، خاطر نشان کرد، باید این مسئله به صدر درگیری عربی-اسرائیلی بازگردانده شود.

فارس

پربیننده ترین خبرها