شبكه UTV: موضع اصلی ما احترام به مراجع عالی مذهبی است

شبكه UTV: موضع اصلی ما احترام به مراجع عالی مذهبی است
يکشنبه 16 شهريور 1399 - 07:53

شبکه یو تی وی در توضیح تهدید برخی گروههای مدعی دفاع از مقام مراجع عالی مذهبی نجف اشرف بیانیه ای صادر کرد.

العالم - عراق

در این بیانیه آمده است؛

*هیچ انسان عاقلی نمی تواند تصور کند شبکه حرفه ای مانند یوتی وی، مراجع عالی نجف اشرف را هدف قرار دهد زیرا این مساله مردود است واز این شبکه صادر نمی شود.

*برنامه "الحق یقال " این شبکه و عدنان الطائی مجری این شبکه هیچ توهینی به مراجع عالی مذهبی نکرده اند بلکه این شبکه در تاکید بر مواضع پیشرو مراجع در انتقاد از عمکرد دولت و حمایت از تظاهرکنندگان مسالمت امیز اکتبرامانتدار بوده است.

*همه کسانی که تهدید به قتل، کشتار، آتش سوزی و تخریب می کنند از نام مراجع عالی بی گناه استفاده می کنند درحالی که آنان همواره با قانون و دولت هستند.

*موضع اصلی ما نسبت به مراجع عالی مذهبی، قدردانی و احترام زیاد به مراجع عالی است به خاطر اینکه همواره از گذشته تا امروز نماینده صلح اجتماعی بوده اند.

*دولت عراق با اقدام نهادهای امنیتی مسئول و استقرار یک گروه نظامی برای حمایت از این دفتر و کارکنان آن ؛کاملا قاطعانه و مسئولانه به افرادی که به آتش زدن دفتر شبکه در بغداد تهدید کرده بودند، پاسخ داد.

*با توجه به آنچه که گفته شد، پایبندی خود را به ارزش های ملی اصیل و در راس آن قدردانی از نقش عالی مراجع عالی مذهبی و حمایت از دولت و همه نهادهای دولتی عراق برای تثبیت اصول قانونی و عدالت تاکید می کنیم.

*شبکه یو تی وی تحت تاثیر هیچ اقدام تحریک آمیزیا تهدیدی قرار نمی گیرد بلکه اصول حرفه ای تعیین کننده خط مشی این شبکه و کارکنان و خبرنگاران آن است .

مدیر کل علی عبدالامیر عجام

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها