شبکه الحره و فتنه اخیرش در کربلا

شبکه الحره و فتنه اخیرش در کربلا
شنبه 19 مهر 1399 - 18:57

شبکه پامپئو معروف به شبکه الحره با ادبیات تحریک برانگیز و فتنه انگیز اخبار خود را منتشر می کند و باندهای جوکر در عراق را به حرکت در می آورد.

العالم ـ عراق

سرتیتر اخبار الحره در هفته گذشته به این شکل بود: "نیروهایی که لباس نظامی به تن دارند و تظاهرکنندگان، با یکدیگر درگیر شدند"، "همچنان واکنش های خشمگینانه در قبال حمله به تظاهرکنندگان ادامه دارد". "همچنان حمله به تظاهرکنندگان از سوی سیاستمداران شیعه نیز ادامه دارد تا آنجا که تهدید کردند تظاهرات را به زور متوقف خواهند کرد". "گمان می رود که حمله کنندگان از نیروهای نگهبان عتبات عالیات و نیروهای حشد الشعبی باشند". "عتبات اذعان کرد که فرمان حمله را صادر کرده است اما حشدالشعبی تا این لحظه در این خصوص واکنشی نشان نداده است".

آنچه که نقل کردیم بخشی از پوشش شبکه آمریکایی الحره از اخبار مربوط به فتنه باندهای جوکر در کربلا و در مراسم اربعین حسینی بوده است. فتنه ای که فرمان آن را طرفهای صادر کردند که دستورات سفارت امریکا را به اجرا درمی آورند؛ کسانی که پیش از این در برانگیختن آتش فتنه در شهرها و استانهای جنوب و مرکز کشور ناکام ماندند.

به نظر می رسد که اقدام سریع نیروهای امنیتی و پلیس در خاموش کردن آتش این فتنه چندان خوشایند سرکردگان باندهای جوکر و باندهای رژیم بعثی در سفارتخانه آمریکا نبوده است؛ چنانکه سردرگمی آنها به وضوح دیده می شود تا آنجا که خود را رسوا کرده و بدون آنکه متوجه شوند، از نقش خود در ایجاد فتنه پرده برداشتند؛ فتنه ای که هدف از آن ضربه زدن به قداست اربعین حسینی و فتنه انگیزی میان شیعیان است.

شبکه الحره برای پوشش خبری این فتنه جنایتکارانه و مخرب باندهای جوکر بارها از اصطلاح "تظاهرکنندگان" استفاده می کند. در حالی که همه می دانند که تمام کسانی که در بیستم ماه صفر به کربلا می روند، "زوار" هستند نه "تظاهرکنندگان". الحره تلاش کرد تا با بزرگنمایی کردن اصطلاح "تظاهرکنندگان" و قرار دادن آن هم طراز با "زوار"، اصطلاح زوار که در فرهنگ شیعه از اهمیت و قدسیت بالایی برخوردار است، تخریب کند و یا از شان آن بکاهد.

نیروهای امنیتی و پلیس که فتنه شبکه پمپئو و سفارت آمریکا را خنثی کردند، نیز از سوی این شبکه هدف گرفته شدند، الحره آنها را به کسانی که لباس نظامی به تن کردند، یاد می کند. شبکه های فتنه انگیز و آنهایی که نسبت به عراق و مردم عراق کینه می ورزند، امثال العربیه و الحدث و سکای نیوزعربی و الشرقیه و الدجله و الرافدین و... بسیار از این عبارت استفاده می کنند تا به نیروهای امنیتی عراق ضربه بزنند و درعملکرد آنها شک و تردید ایجاد کنند و نوعی اختلاف و شکاف میان آنها و ملت عراق ایجاد کنند؛ چرا که این نیروها واکنشی قاطع در قبال فتنه انگیزی سفارت امریکا و باندهای جوکر اتخاذ کردند و به سرعت آتش فتنه را خاموش کردند.

کینه توزی شبکه پمپئو شامل حال رهبران فراکسیون های شیعه نیز شد؛ این شبکه ی شکست خورده، رهبران فراکسیون های شیعه را متهم کرد که به استفاده از زور برای متفرق کردن تظاهرکنندگان تهدید کردند. در حالی که کافی است به بیانیه های رهبران شیعه مراجعه کرد تا دروغ پردازی این شبکه برملا گردد. تمام رهبران شیعه افراد نفوذی در میان زائران که به حرمت شعائر حسینی اهانت کردند، محکوم کردند . نه تنها رهبران شیعه بلکه تمام سیاسیون و مسئولان عراقی همین موضع را اتخاذ کردند. هیچ کسی در عراق جنایت باندهای جوکر آمریکایی در کربلا را تایید نمی کند مگر آنکه از مزدوران سفارت آمریکا و شبکه پمپئو باشد!!

از کینه توزی شبکه پمپئو و دشمنی آن نسبت به حشد الشعبی نیز همگی اطلاع دارند؛ این شبکه در فتنه اخیر در روز اربعین، حشد الشعبی را نیز هدف گرفت در حالی که حشد الشعبی هیچ دخالت و ارتباطی با فتنه روز اربعین حسینی نداشت. این شبکه در گامی که میزان حماقت مسئولان آن را نشان می دهد، حشد الشعبی را نیز در این حادثه دخیل دانست. این شبکه اعلام کرد که "گمان می رود نیروهایی که به تظاهرکنندگان حمله کردند از نیروهای عتبات و نیروهای حشد الشعبی باشند. عتبات نیز اذعان کرد که فرمان حمله را صادر کرده است اما حشد الشعبی هنوز در این خصوص اظهارنظری نکرده است". آیا احمق تر از این افراد وجود دارد؟

سخن آخر آنکه باید به مسئولان شبکه جوکری پمپئو بگوییم که برخورد شما با چنین شیوه احمقانه با حوادث عراق روز به روز شما را در مقابل عراقی ها رسواتر خواهد ساخت؛ حال آنکه شما گمان می کنید که با این شیوه عراقی ها را گمراه می سازید؛ اما کافی است که یک عراقی نگاهی سریع به اخبار شما بیفکند تا به نقش مخرب سفارت آمریکا در عراق پی ببرد و چهره زشت باندهای جوکر و مزدوران سفارت آمریکا و رژیم بعث صدام را بیش از پیش بشناسد. و در مقابل به نقش سازنده و ملی گرایانه تمام کسانی که به روی آمریکا می ایستند اعم از نیروهای امنیتی و ارتش و حشد الشعبی پی ببرد. کسانی که نه تنها در برابر باندهای جوکر بلکه به روی آمریکا و نیروهای اشغالگرش در کشور نیز می ایستند.

پربیننده ترین خبرها