از اسرار "آزادسازی دوم" چه می دانید؟

از اسرار
شنبه 24 آبان 1399 - 13:45

هشتگ "اسرار آزادسازی دوم " در لبنان ترند شد و کاربران طرفدار مقاومت به نیروهای حزب الله که استکبار جهانی را در عرصه های مختلف جنگ شکست دادند، تحیت و درود ودست مریزاد فرستادند.

العالم - لبنان

این ترند از اجازه دبیر کل حزب الله به رسانه ها برای عکس برداری و نقل عملیات نظامی و انتشار آن در رسانه ها سخن می گوید و نتیجه این شد که رسانه های عملیات نظامی را به تصاویری گویا تبدیل کردند.

این مستند که دربردارنده اسرار آزادسازی دوم است، نشان دهنده مهارت نیروهای مقاومت حزب الله در مقابله با متجاوزان و شکست آنان با ساده ترین سلاح یعنی توکل به خدا است.

پس از نمایش سه قسمت اول ، سید حسن نصرالله با تصاویر خاص ، آن ها را غافلگیر کرد و تصاویری را قبل از قسمت کوتاه دوم دراختیار آن ها قرار داد.سید حسن نصرالله ، این تصاویر را خود انتخاب کرد و انرا به نشانه تشکر و تقدیر و وفاداری به تیم عربون تقدیم کرد.

دبیر کل حزب الله گفت که به طور کامل این قسمت ها را دنبال می کند ، اما تهیه کنندگان به این حد اکتفا نکردند و اشتهای آنان برای تصاویر جدید بیشتر شد و به همین دلیل ، با سید حسن مکاتبه کردند و خواستار تصاویر خاصی از رفتن وی به جرود عرسال طی چند روز مانده به شروع نبرد در آن جا شدند.

فیلم مستند " اسرار آزادسازی دوم" علل ورود نبرد سوریه از باب وسیع آن را در پی ورود عناصر مسلح به تل مندو را تشریح می کند.به گونه ای که سلطه خود را بر روستاهای الهرمل تشدید کردند و و نظامیان لبنانی را کشتند و ربودند و به غیرنظامیان تعرض کردند و به پاکسازی جغرافیای جمعیتی در داخل ریف القصیر اقدام کردند وبه لبنانی ها در آن جا تعرض کردند.

در آن زمان ، حزب الله برای اولین بار تصمیم گرفت که به اقدامی تهاجمی روی آورد واین درحالی بود که در تمام مدت دفاع و مقابله را تا دستیابی به پیروزی در پیش گرفته بود.

تیم کاری مستند " اسرار آزادسازی دوم " در دستیابی به تعداد بیشتری از نیروهای مقاومت با مشکل مواجه شد، زیرا برخی از آنان شهید شدند و برخی دیگر برای نبرد به مناطق دیگر رفته اند.

با وجود این که مطالعات کاملی در حزب الله در برنامه های آن صورت گرفته و بعد از هر نبرد ، مشکلات و درس هایی که گرفته شده، بررسی شده است.اما این مساله، بیانگر معنوی بودن حوادث نیست ، زیرا برخی از قصه ها فقط با خون نوشته می شوند.

پربیننده ترین خبرها