قربانیان کرونا در آمریکا به 318 هزار نفر رسید/ مرگ دست‌کم یکهزار و ۵۰۸ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته

قربانیان کرونا در آمریکا به 318 هزار نفر رسید/ مرگ دست‌کم یکهزار و ۵۰۸ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته
دوشنبه 1 دی 1399 - 12:29

مطابق جدیدترین آمار منتشر شده، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم یکهزار و ۵۰۸ مورد جدید، شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 318 هزار نفر رسید.

العالم ـ آمریکا

به گزارش اسپوتنیک، جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، حاکی است در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم یکهزار و ۵۰۸ مورد جدید، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده به مرز 318 هزار نفر رسید.

بر اساس این گزارش، طی 24 ساعت گذشته دست‌کم یکهزار و ۵۰۸ مورد جدید مرگ بر اثر ابتلا به کرونا به ثبت رسیده است. این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد در این مدت، با ابتلای دست‌کم ۱۸۴ هزار و ۴۸۹ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۷ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۸۰ نفر رسید.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جان هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا تاحدودی کاهش داشته است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۷۶ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۱۸۱ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۵۷۸ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۴۳ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۳۵۰ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۱۰ میلیون و ۵۶ هزار و ۲۴۸ مورد ابتلا و ۱۴۵ هزار و ۸۴۳ مورد فوتی و برزیل با ۷ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۶۰۰ مورد ابتلا و ۱۸۶ هزار و ۷۷۳ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

پربیننده ترین خبرها