واکنش حماس به عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی

واکنش حماس به عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی
سه شنبه 2 دی 1399 - 01:20

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در پی عملیات استشهادی روز دوشنبه در قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که این عملیات پیامی به سازش‌کاران با رژیم صهیونیستی بود.

العالم -فلسطین اشغالی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، ‌«حماس» شامگاه دوشنبه و در پی عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در نزدیکی یکی از درهای مسجد الاقصی بیانیه‌ای صادر کرد.

حماس در این بیانیه با اشاره به این عملیات استشهادی تاکید کرد که قهرمانی مردم فلسطین در دفاع از مسجد الاقصی عنوان این مرحله بوده و خون شهادت بر «باب حطه» مسجد الاقصی پیامی به افراطی‌ها و شهرک‌نشینانی است که مسجد الاقصی را هتک حرمت می‌کنند.

حماس به اشغالگران درباره ادامه هتک حرمت مسجد الاقصی و اجازه به افراطی‌ها برای ادامه هتاکی‌ها هشدار داده و تاکید کرد که ملت فلسطین آماده پاسخ به تجاوز اشغالگران است.

مقاومت اسلامی فلسطین اضافه کرد که عملیات باب حطه، ‌پیامی به تمام کسانی است که عادی سازی روابط را با نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین، امت الامی و مسجد الاقصی انتخاب کردند.

حماس از تمامی کشورهایی که به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداختند خواست تا به هوش بیایند و درک کنند که مسجد الاقصی از آنها انتظار حمایت و پشتیبانی و نه عادی سازی با دشمن قاتل جنایتکار را دارد.

عصر روز دوشنبه یک جوان فلسطینی در نزدیکی باب «حطه» یکی از درهای مسجد الاقصی قصد انجام عملیات استشهادی را داشته که نظامیان رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سمت او، این جوان را مجروح می‌کنند.

لحظاتی پس از این گزارش پایگاه خبری قدس به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» از شهادت جوان فلسطینی یادشده خبر داد.

منابع صهیونیستی نیز در این خصوص گزارش دادند که در پی این تیراندازی، یک نظامی این رژیم مجروح شده است.

پربیننده ترین خبرها