ابو مجاهد در گفتگو با العالم تصریح کرد:

تجهیز غزه به موشک‌های کورونت و تانک با حمایت سردار سلیمانی

تجهیز غزه به موشک‌های کورونت و تانک با حمایت سردار سلیمانی
يکشنبه 14 دی 1399 - 13:40

سخنگوی کمیته‌های مردمی فلسطین گفت ما رهبر بزرگ، قاسم سلیمانی را از دست دادیم و شهید بزرگوار، مانعی بزرگ در برابر رژیم اشغالگر ایجاد کرد و و تهدید و خطری علیه موجودیت این رژیم بود

العالم - فلسطین اشغالی

"ابو مجاهد" سخنگوی کمیته‌های مردمی فلسطین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار العالم در غزه گفت: "مقاومت فلسطین برادری عزیز و رهبری بزرگ ، قاسم سلیمانی را از دست دادیم لذا فقط ایرانی‌ها نیستند که در عزا و اندوه از دست دادن قاسم سلیمانی هستند. رهبران زیادی داریم که راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند. جمهوری اسلامی طی این‌همه سال‌های طولانی حامی اصلی فلسطین و قضیه فلسطین بوده است و این حمایت حتی بعد از شهادت سردار سلیمانی، لحظه‌ای قطع نشده است."

ابومجاهد تأکید کرد: "شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی مانعی بزرگ در برابر رژیم اشغالگر ایجاد کرد و و تهدید و خطری علیه موجودیت این رژیم بود. ما فلسطینی‌ها به این رهبر بزرگ، به خاطر حمایت‌هایی که از ملت‌مان، از قضیه‌مان و از مقاومت‌مان و نیز به خاطر تلاش‌هایی که طی سال‌های گذشته برای گسترش و توسعه توان نظامی‌مان کرده است، بسیار مدیون هستیم. همین حمایت‌ها باعث شد که نوار غزه به این مرحله از قدرت و توان نظامی برسد."

سخنگوی کمیته‌های مردمی فلسطین در پاسخ به سوال خبرنگار العالم درباره برخی ناگفته‌های زندگی شهید سلیمانی و حمایتش از مقاومت در نوار غزه، گفت: "ایران از طریق رهبر بزرگ، قاسم سلیمانی، درهای خود را چهار طاق بر روی مبارزان و مجاهدان باز کرده است. آنچه قاسم سلیمانی برای فلسطین و قضیه فلسطین و برای مقاومت فلسطین تقدیم کرد این بود که حمایت‌های او نامحدود، بدون قید و شرط و بدون هرگونه منت بود."

وی در اشاره به سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره فناوری موشک‌های کورنت و ارسال آن به نوار غزه، گفت: "ورود موشک‌های کورونت به صحنه نبرد با رژیم اشغالگر و نیز ورود تانک‌ها به نوار غزه تحولی دراماتیک در توازن قدرت در این باریکه ایجاد کرد که این امر به لطف شهید قاسم سلیمانی بود. از سوی دیگر، با تسلیح و آموزش استفاده از این سلاح‌ها، مبارزان فلسطینی در نوار غزه به این مرحله از پیشرفت و توان رسیده‌اند. فلسطین و ملت فلسطین این شهید بزرگ را فراموش نخواهند کرد و بزرگ‌ترین وفاداران به او خواهند بود."

وی در پایان از جمهوری اسلامی به خاطر حمایت‌های مستمرش از فلسطین و ملت فلسطین تقدیر و تشکر کرد و گفت فلسطینیان راه شهید مقاومت، حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد.

پربیننده ترین خبرها