سران رژیم صهیونیستی درباره عربها و مسلمانان چه می گویند؟

سران رژیم صهیونیستی درباره عربها و مسلمانان چه می گویند؟
شنبه 27 دی 1399 - 20:01

سران اسراییلی دشمنی ریشه دار خود را علیه عربها پنهان نمی کنند، گفته ها و اظهارات برتری جویانه آنها علیه عربها در کابینه رژیم اشغالگر بایگانی می شود، بدون آنکه به واکنش رسمی و مردمی عربها کوچک ترین وقعی نهند و در این مرحله که قطار سازش با سرعت هرچه تمام تر در حال حرکت است، لازم است که برخی اظهارات سران رژیم صهیونیستی را به خوانندگان یادآوری کنیم.

العالم ـ فلسطین

"رافائل ایتان" رییس اسبق ستاد ارتش رژیم اشغالگر: "زمانی که دست به شهرکسازی می زنیم، تنها کاری که عربها می کنند آن است که مانند سوسک های درون بطری به این طرف و آن طرف می دوند".

"دیوید بن گوریون" اولین نخست وزیر اسراییلی: "اگر یک رهبر عرب بودم، هیچ توافقنامه ای با اسراییل امضا نمی کردم، این یک امر طبیعی است. ما کشورشان را از آنها گرفتیم، درست است که خدا وعده آن را به ما داد اما خدای آنها خدای ما نیست، پس چرا آنها باید آن را بپذیرند؟"

"اریل شارون" نخس وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: "ما ملت یهودی کنترل آمریکا را در دست داریم. آمریکایی ها نیز این مساله را می دانند". (شارون این سخن را در پاسخ به شمعون پرز در سوم اکتبر سال 2001 مطرح کرد).

"موشه دیان" وزیر جنگ اسبق: "روستاهای یهودی در محل روستاهای عربی ساخته شدند. شما حتی نام این روستاهای عربی را نمی دانید. من سرزنش تان نمی کنم. زیرا نام آنها دیگر در کتاب های جغرافیایی موجود نیست". (دیان در جمع دانشجویان در حیفا در 4 آوریل 1969)

"اسحاق رابین" نخست وزیر اسبق اسراییلی ها سقوط لد در "روز نکبت" را اینگونه توصیف کرد: ما جمعیت عربها را به اقلیتی از نجاران و خمتکاران تقلیل خواهیم داد. در سال 1995 اسحاق رابین در یک نشست اقتصادی در امان با حضور عربها و مسلمانان گفت: "از قدس پایتخت ابدی اسراییل آمده ام".

"اوری لوبرانی" مشاور بن گوریون در مسائل عربی: "سران اسراییل ملزم هستند که واقعیت را به ملت بگویند. بدون اخراج عربها و مصادره زمین های آنها، صهیونیسم و شهرکسازی و دولت یهودی وجود نخواهد داشت".

"خاخام یعقوب بیران": یک میلیون عرب با ناخن یک یهودی برابری نمی کنند.

"ولف والبرگ" یک بانکدار یهودی صهیونیست: " چه بخواهید چه نخواهید ما یک حکومت جهانی خواهیم داشت. اما سوال اینجاست که این دولت از طریق اشغالگری و یا توافق تشکیل خواهد شد؟".

"مناخم بگین" نخست وزیر اسبق: یهودیان سروران جهانند. ما یهودیان خدایان زمین هستیم. نژاد ما با دیگر نژادها متفاوت است. نژادهای دیگردر مقایسه با ما، حیوانات و چهارپایان هستند. آنها همچون فضولات هستند. سرنوشت چنین است که بر نژاد های پست حکومت کنیم. رهبر ما در این دنیا با مشتی آهنین حکومت خواهد کرد و دیگر ملت ها پای ما را خواهند لیسید و همچون بردگان برای ما خدمت خواهند کرد". (بگین این سخن را در کنست اسراییل مطرح کرد و "امنون کابیلیوک" یک روزنامه نگار اسراییلی آن را در کتاب خود درج کرد).

"خاخام اسحاق شابیرا": کشتن غیریهودی مجاز است. کشتن فرزندان رهبر دشمنان مجاز است تا او را تحت فشار قرار دهیم. قتل غیرنظامیان از ملتهای دشمن مجاز است زیرا آنها به دشمن اسراییل کمک می کنند. قتل کودکان آنها نیز مباح است اگر این احتمال وجود داشته باشد که در آینده از سربازان ارتش دشمن باشند. کشتن غیریهودی که تابعیت اسراییل دارد نیز مجاز است؛ با این توجیه که او با جماعت و افرادی که خطری برای اسراییل هستند، ارتباط دارد(کتاب توراه الملک).

"خاخام اوفادیا یوسف" بنیانگذار حزب "شاس"،عربها ومسلمانان را "مار" توصیف کرد و در یک درس دینی درباره عید "حانوکا" درخصوص مسلمانان گفت: "آنها احمق اند و دینشان نفرت انگیز است".

یادآور می شود که روزنامه "هآرتس" اخیرا به مساله افراط گرایی یهودیان عرب تبار اشاره کرد و با شگفتی این سوال را مطرح کرد چرا مواضع نژادپرستانه علیه عربها اتخاذ می کنند در حالی که صدها سال در میان عربها زندگی کردند!

پربیننده ترین خبرها