در حمایت از ساکنان «شیخ جراح» برگزار شد؛

تجمع اعتراضی اردنی‌ها در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در «امان»

تجمع اعتراضی اردنی‌ها در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در «امان»
دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 - 12:32

صدها اردنی در محکومیت اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان «شیخ جراح» در قدس اشغالی، در برابر سفارت تل آویو در شهر امان تجمع کردند.

العالم - اردن

به نقل از النشره، صدها اردنی در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در شهر امان تجمع کردند. شرکت کنندگان در این تجمع اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، اردنی‌های تجمع کننده در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در شهر امان با سر دادن شعارهایی علیه مقامات این رژیم، خواستار توقف هرچه سریع‌تر جنایات آنها علیه فلسطینیان در شیخ جراح شدند.

مدتی است که منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی شاهد درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینیِ ساکن این منطقه است. صهیونیست‌ها در روزهای اخیر بر شدت اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان ساکن شیخ جراح افزوده‌اند.

اتفاقات و تحولات شیخ جراح زمانی آغاز شد که دادگاه رژیم صهیونیستی در اقدامی عجیب و ضد حقوق بشری و البته دردناک، برگه‌ها و اسنادی را در اختیار شهرک‌نشینان این رژیم قرار داد که در آنها منازل فلسطینیان در منطقه شیخ جراح به نام شهرک‌نشینان ثبت شده بود.

این در حالی است که منابع خبری از تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز دوشنبه به منظور بررسی تحولات قدس اشغالی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، شورای امنیت سازمان ملل قرار است روز دوشنبه تشدید تنش‌ها در بیت المقدس و حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی و محله شیخ جراح را بررسی کند.

فشارهای بین‌المللی به رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به خشونتها علیه فلسطینی‌ها طی روزهای اخیر افزایش یافته است. آمار مجروحین درگیری‌هایی که از روز جمعه در قدس اشغالی آغاز شده است، بیش از ۳۰۰ نفر اعلام می‌شود.

مهر

پربیننده ترین خبرها