انتقاد آنکارا از حامیان بزرگ ترین قاتلان تاریخ/ انتشار اسامی ۴۰ کودک فلسطینی که در بمباران صهیونیست ها به شهادت رسیده اند

انتقاد آنکارا از حامیان بزرگ ترین قاتلان تاریخ/ انتشار اسامی ۴۰ کودک فلسطینی که در بمباران صهیونیست ها به شهادت رسیده اند
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 11:29

مشاور رییس جمهوری ترکیه در انتقاد از حامیان رژیم صهیونیستی، از این رژیم که حملاتش منجر به کشته شدن دستکم ۴۰ کودک و ۲۲ زن در نواز غزه شده و نیز حامیانش، به عنوان بزرگترین قاتلان تاریخ نام برد.

العالم ـ ترکیه

ابراهیم کالن سخنگو و مشاور رئیس جمهوری ترکیه روز یکشنبه در توئیتی با انتشار اسامی ۴۰ کودکی که در پی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند، نوشت: ۴۰ کودک که توسط اسرائیل در غزه کشته شدند و شما همچنان از به اصطلاح حق دفاع از خود اسرائیل حمایت می کنید؟


اسامی کودکان شهید فلسطینی که در توئیت ابراهیم کالن منتشر شد

وی تاکید کرد: بزرگترین قاتلان تاریخ هستند که چنین اقدام‌های بی‌شرمانه‌ای را مرتکب می‌شوند.

جنگنده‌ها و یگان توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی تنها از شب گذشته تا کنون 13 فلسطینی را شهید و بیش از 50 نفر دیگر را در حمله به نوار غزه زخمی کرده اند. صهیونیست ها تنه در شب گذشته ۳۰۰ حمله به مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، شمار شهدای دور تازه حمله به غزه که از روز دوشنبه (20 اردیبهشت) آغاز شده است، تا صبح امروز (یکشنبه) دستکم به 150 نفر رسید که 41 کودک و 23 نفر هم زن هستند. همچنین در این حملات حدود 1100 فلسطینی زخمی شده اند.

پربیننده ترین خبرها