هشدارهای آمریکا و لجبازی رژیم اسرائیل... فلسطین بار دیگر ملتهب می شود؟

هشدارهای آمریکا و لجبازی رژیم اسرائیل... فلسطین بار دیگر ملتهب می شود؟
جمعه 7 خرداد 1400 - 23:02

علیرغم افزایش واکنشهای بین المللی در محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و هدف قرار دادن کودکان و غیرنظامیان بی دفاع و تخریب منازل فلسطینیان و بیرون کردن ساکنان آن در قدس، اشغالگران با پنهان شدن زیر سرپوش هایی که آمریکا تعبیه کرده، به این اتهامات توجهی نمی کنند.

العالم درگوشی

اما این بار و در سایه حوادث بین المللی و منطقه ای به نظر می رسد آمریکا برای مقابله با جامعه بین الملل آمادگی ندارد زیرا آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه امریکا در سفر این هفته به تل آویو به فرماندهان اسرائیلی نسبت به عواقب کوچاندن خانواده های فلسطینی از خانه هایشان در قدس شرقی و التهابات مسجدالاقصی هشدار داد و گفت تخلیه منازل این خانواده ها و افزایش التهابات مسجدالاقصی به بروز تنش و درگیری و جنگ می انجامد.

رژیم صهیونیستی باید به خوبی معادلات جدید مقاومت اسلامی در غزه طی حمله اخیر را درک و توجهش را به موشک های مقاومت معطوف کند و این همان چیزی است که تحلیلگران اسرائیلی در شبکه های رسانه ای این رژیم از آن به عنوان "پیروزی تاکتیکی در برابر تلفات استراتژیکی" یاد کردند.

امروز سخن از موشک های مقاومت بسیار تاثیرگذارتر شده است؛ بویژه که مقاومت در غزه در نبرد اخیر از موشک های جدید با کلاهک های انفجاری پر قدرت و دقت اصابت به انبارهای راهبردی استفاده کرد. مقاومت در رژه نظامی در جنوب نوار غزه که دومین رژه پس از یک هفته از پایان تجاوزگری صهیونیست ها به نوار غزه بود، از این موشک ها رونمایی کرد. این مساله حامل پیامی درباره آمادگی کامل مقاومت در استفاده از این موشک هاست و پیام دیگر این امر آن است که مقاومت سلاح هایی در اختیار دارد که می تواند در هر نبردی در آینده به مقابله با رژیم اشغالگر بپردازد.

بنابراین با توجه به آنچه که گذشت رژیم صهیونیستی باید با توجه به معادلات منطقه ای جدید محور مقاومت و اعلام سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه هرگونه هتک حرکت به قدس و مقدسات به جنگ منطقه ای خواهد انجامید، هرگونه جسارت غیر حساب شده را کنار بگذارد.

پربیننده ترین خبرها