دیپلمات سوری: آمریکا با حقیقت می‌جنگد

دیپلمات سوری: آمریکا با حقیقت می‌جنگد
چهارشنبه 2 تير 1400 - 17:14

معاون وزیر اطلاع‌رسانی سوریه با تأکید بر اینکه رسانه‌های محور مقاومت به مسئولیت خود در منتشر کردن واقعیت‌ها ادامه خواهند داد، متذکر شد که ایالات متحده با حقیقت می‌جنگد.

العالم- سوریه

"احمد ضوا" در گفت‌وگوی اختصاصی با تلویزیون العالم اظهار داشت، دولت واشنگتن با مسدود کردن برخی از وب‌سایت رسانه‌های حامی محور مقاومت تلاش می‌کند بر واقعیت‌ها درباره تجاوز آمریکا بر منطقه سرپوش بگذارد.

ضوا با تأکید بر اینکه مسدود کردن وب‌سایت‌های رسانه‌های محور مقاومت در تناقض با ادعای آمریکا مبنی بر آزادی بیان و رسانه‌هاست، افزود که آمریکا و دولت‌هایی که در مدار آن قرار دارند، اطلاعات و اخباری را می‌خواهند پخش کنند که از طرح‌های و سیاست‌های تهاجمی آنها حمایت می‌کند.

معاون وزیر اطلاع‌رسانی سوریه تأکید کرد، آمریکا با حقیقت می‌جنگد و از رسیدن آن به گوش جهانیان جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا در مسیر فعالیت‌ رسانه‌های محور مقاومت سنگ‌اندازی می‌کند، تأکید کرد ایالات متحده همچنان که در جنگ علیه تروریسم شکست خور در جنگ علیه رسانه‌ها شکست خواهند خورد.

احمد ضوا در ادامه تأکید کرد، این رسانه‌ها به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های‌شان درخصوص انتشار واقعیت‌ها ادامه خواهند داد.

آمریکا در اقدامی خصمانه وب‌سایت‌های رسانه‌های وابسته به ایران و محور مقاومت و در راس آنها شبکه خبری العالم را مسدود کرده است که این اقدام اذعانی صریح و آشکار به نقش کانال‌ها و وب‌سایت‌های خبریِ متعهد به ارزش‌های اخلاقی، اصول انسانی و در اولویت قرار دادن مسائل جهان اسلام دارد.

همزمان با سایت شبکه العالم، سایت‌های شبکه‌های "پرس تی وی"، "المعلومه"، "کتائب حزب الله"، "المسیره"، "اللولوه"، "فلسطین الیوم"، "نبأ"، "الکوثر، "آسيا"، "کربلاء" و "هدهد"- شبکه تلویزیونی ویژه کودکان- هم از دسترس خارج شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها