هشتگ "تروریسم سایبری آمریکا" ترند شد

هشتگ
جمعه 4 تير 1400 - 12:51

هشتگ "تروریسم سایبری آمریکا" در شبکه اجتماعی توییتر، که در محکومیت اقدام آمریکا به مسدود کردن وب‌سایت‌های رسانه‌های محور مقاومت به راه افتاده، در برخی کشورها ترند شد.

العالم- داغ‌های مجازی

"عبدالله الشریف" درباره این اقدام خصمانه آمریکا علیه محور مقاومت نوشته است: "بیشتر کاربرهای یمنی در فیس‌بوک تهدید شده‌اند که صفحه‌شان به دلیل مغایرت با استانداردها و اصول( فیس‌بوک) بسته خواهند شد.. . امروز نیز وزارت دادگستری آمریکا به وضوح نشان داد که علیه آزادی بیان خیز برداشته است."

حساب کاربری "بأس الیمانی" نیز توییتی زده و نوشته است: "قلدری آمریکا؛ وب‌سایت‌ تلویزیون المسیره و وب‌سایت‌های برخی تلویزیون‌ها مسدود شدند. ما به بیان حقیقت ادامه خواهیم داد."

"رضوان الحیمی" نیز در واکنش به تروریسم سایبری آمریکا در صفحه خود در توییتر نوشته است: "تحریم‌های اقتصادی و مسدود کردن وب‌سایت‌های شبکه‌های خبری گواهی برای صلح نیست و با پروپاگاندای آمریکا و سعودی درباره طرح‌های صلح در خاورمیانه همخوانی ندارد. چنین اقداماتی بخشی از آمادگی آمریکا برای جنگ است. پیروز در ابتدای جنگ نمی‌خندد بلکه باید در پایان جنگ بخندد."

کاربر دیگری به اسم "اسماعیل المحاقری" نیز خاطرنشان کرده که این اقدام آمریکا دروغ آن درباره دفاع از آزادی بیان و حقوق بشر را برملا ساخته است. کسی که اقدام به راهزنی دریایی می‌کند ابایی از راهزنی سایبری نیز ندارد.

پربیننده ترین خبرها