زانو زدن بایدن در مقابل "مقام اسرائیلی"؛ چه کسی بر آمریکا حکومت می کند؟

زانو زدن بایدن در مقابل
دوشنبه 14 تير 1400 - 11:32

انتشار تصویری از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا که در آن مقابل «ریوکا راویتز» مدیر دفتر رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی زانو زده بود، شبکه های اجتماعی این کشور را درنوردیده و "عکس هفته" نام گرفته است.

العالم-کشکول

به گفته رسانه های اسرائیلی، ریولین روز دوشنبه هفته گذشته طی دیداری که در کاخ سفید با بایدن داشته، به او گفت راویتز که از طایفه تندروی یهودی «حریدیم» است، مادر ۱۲ فرزند است و بایدن تنها به خاطر احترام به او تعظیم کرد.

برخی مدعی شدند که این حرکت بایدن ناشی از اخلاق خاص و نوع رفتار او با زنان است و ربطی به اسرائیلی بودن راویتز ندارد و تحت تاثیر سلطه صهیونیزم بر آمریکا نیست.

روشن است که این توجیه قابل قبول نیست، چرا که بایدن تکنون این حرکت را در مقابل هیچ زن دیگری انجام نداده است. علاوه بر آن، راویتز یک زن معمولی نیست تا بایدن بخاطر نقش مادر بودنش در مقابل او زانو بزند. او حتی یک مسئول اسرائیلی ساده هم نیست، بلکه صهیونیستی تندرو با پستی حساس در رژیم اشغالگر است که اگر اینطور نبود، رئیس این رژیم او را با خود به کاخ سفید نمی برد.

شایان ذکر است که به دنیا آوردن 12 فرزند در فرهنگ غرب و آمریکا به هیچ وجه امر قابل احترامی نیست و شاهد این امر، تمسخر زنان غزه توسط آمریکایی ها است که بخاطر به دنیا آوردن تعداد زیادی فرزند، این زنان را واپس‌گرا می دانند.

نکته دیگر این است که عکس مذکور بایدن در فضای مجازی آمریکا تحسین بسیار را برانگیخت بطوری‌که عنوان "عکس هفته" به آن تعلق گرفت و هیچ احساسی در شهروند آمریکایی ایجاد نکرد که رئیس جمهور خود را زانو زده در مقابل مسئول "دولت" دیگری می دید، آن هم دولتی که هفتاد سال است زنان، کودکان و مردان را با خونسردی می کشد. این مسئله نشان دهنده حجم شستشوی مغزی است که شهروند آمریکایی و غربی تحت تاثیر رسانه های صهیونیستی جهان بدان دچار شده است.

علاوه بر آن، "مسئول اسرائیلی" مذکور متعلق به طایفه ای تندرو در رژیم صهیونیستی است، رژیمی که چندی پیش در مقابل چشم و گوش جهانیان دست به جنایات بی رحمانه ای علیه فلسطینیان زد.

در آخر باید گفت که حرکت بایدن در مقابل مسئول زن اسرائیلی بخاطر احترام به زن و مادر نبوده، بلکه مهر تاییدی بر صهونیسم زدگی بایدن بود که روز و شب به صهیونیست بودن خود اعتراف کرده و بیان داشته که اگر "اسرائیل" نبود، خودمان آن را ایجاد می کردیم.

امر دیگری که اقدام بایدن بر آن صحه می گذارد، کنترل و حکمرانی عمیق صهیونیسم بر آمریکایی ها است.

پربیننده ترین خبرها