جهاد اسلامی: تنها راه، بازدارندگی در برابر اسرائیل، استفاده از قدرت است، نه التماس

جهاد اسلامی: تنها راه، بازدارندگی در برابر اسرائیل، استفاده از قدرت است، نه التماس
دوشنبه 21 تير 1400 - 18:14

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که باید در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد و متوسل به قدرت شد.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین بار دیگر بر لزوم مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

«طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی گفت که وظیفه نیروهای مقاومت و همه کسانی که سلاح در دست دارند، مقابله با دشمن صهیونیستی است.

پایگاه خبری «فلسطین الیوم» به نقل از سلمی گزارش داد: «توقف حمله [صهیونیستها] به شهرها، روستاها واردوگاههای کرانه [باختری]، از طریق التماس و مذاکره ممکن نیست».

وی در عین حال گفت که تنها راه مقابله با حملات صهیونیستها، رویاروی و استفاده از قدرت است و این مسئله را تنها راه بازدارندگی در برابر تل‌آویو عنوان کرد.

در همین ارتباط، «یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی گفت که جنبش‌ها و سازمان‌ها و گروه‌های مبارز و مقاومت فلسطین، سرمایه نمادین و معنوی ملت فلسطین و امت اسلامی است.

الحساینه تأکید کرد؛ راه وحدت ملی، گفت‌وگو و مشارکت میان همه طرف‌ها در تعامل با مرحله فعلی به عنوان مرحله آزادسازی ملی است؛ به گونه‌ای که در این مرحله با تکیه بر حقوق ملی و اصول غیرقابل انکار به بازسازی مراجع ملی و سازگار کردن آن متناسب با مراحل آزادسازی توجه شود.

این مقام جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه نباید به سراب سازش با دشمن صهیونیستی امیدوار بود، گفت: همه تجربیات و داده‌ها نشان می‌دهد که شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین چالشی است که آرمان ملی فلسطین را در حال و آینده تهدید می‌کند، زیرا این رژیم به دنبال تسلط بر همه فلسطین و آواره کردن صاحبان آن است.

وی تاکید کرد: ملت فلسطین می‌تواند با وحدت و مقاومت به پیروزی دست یابد و مشارکت واقعی برای همه گروه‌های فلسطینی کوتاه‌ترین راه برای دستیابی به آرمان ملی و خلاصی از چنگ اشغالگران است.

پربیننده ترین خبرها