مجروح شدن ده‌ها فلسطینی در درگیری‌های شمال کرانه باختری

مجروح شدن ده‌ها فلسطینی در درگیری‌های شمال کرانه باختری
سه شنبه 12 مرداد 1400 - 17:15

در یورش نظامیان و یگان مستعربین رژیم صهیونیستی به جنین در شمال کرانه باختری ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

امروز (سه شنبه) ده‌ها فلسطینی در درگیری‌های شدید با نظامیان رژیم صهیونیستی در «جنین» واقع در شمال کرانه باختری زخمی شدند.

بر اساس گزارش «قدس پرس»، منابع وابسته به جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کردند، شش جوان از ناحیه پا، شکم و دست هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفتند.

منابع محلی اعلام کردند، تعدادی از یگان «مستعربین» رژیم صهیونیستی به حمایت ارتش این رژیم از چند محور وارد جنین شدند، به منازل یورش بردند و از پشت بام‌ها بالا رفتند و تک تیرانداز مستقر کردند.

در ادامه این گزارش آمده، فلسطینی‌های مسلح با صهیونیست‌ها مقابله کردند و این باعث درگیری مسلحانه میان طرفین و تیراندازی شدید شد و تعدادی از فلسطینی‌ها زخمی شدند. یک مجرح فلسطینی به نام «ضیاء الصبارینی» به دلیل اصابت سه گلوله به بدنش، به بیمارستان منتقل شد.

قدس پرس افزود، درگیری‌های مسلحانه در این منطقه چند ساعت طول کشید و در آن از بمب دستی، کوکتل مولوتف و سنگ استفاده شد.

از سوی دیگر تعدادی از فلسطینی‌ها در شهر «السیله الحارثیه» در غرب جنین به خاطر بمب‌های گازی و اشک آور رژیم صهیونیستی دچار حالت خفگی شدند.

اخیرا با هر یورش نظامیان صهیونیست به جنین و اردوگاه‌های آن در کرانه باختری، درگیری‌های مسلحانه‌ای در این منطقه رخ می‌دهد که حاکی از تلاش جوانان برای زنده کردن دوباره مقاومت در جنین است.

پربیننده ترین خبرها