پیامدهای عادی‌سازی؛

امارات بعد از یک دهه از نقشه حذف می‎شود

امارات بعد از یک دهه از نقشه حذف می‎شود
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 22:17

"کشش غیر عادی" امارات به سمت رژیم صهیونیستی علامات سول زیادی در مورد اهداف واقعی حاکم فعلی امارات، محمد بن‌زاید" از عادی‌سازی با اسرائیل مطرح می‌کند. بن‌زاید، امارات را به کدام جهت سوق می‌دهد؟ آیا بن‌زاید توان مقابله با نفوذ اسرائیل به تمام ارکان حکومت امارات را دارد؟

العالم- کشکول

روابط میان امارات و اسرائیل فراتر از عادی‌سازی بلکه یک فرآیند یکپارچه‌سازی کامل میان دو رژیم است که با عادی‌سازی در سطوح سیاسی، نظامی، اقتصادی، جاسوسی آغاز شد و تا عادی‌سازی فرهنگی، گردشگری و اجتماعی ادامه یافته و حتی شاهد عادی‌سازی میان این طرفین در زمینه تبادل اعضای بدن انسان و دانشجو هم هستیم.

شهروند اماراتی تحت شست‌وشوی مغزی وحشتناک توسط یک اختاپوس رسانه‌ای عظیم، ارتش‌های سایبری و روزنامه‌نگاران عرب قرار می‌گیرد و البته بن‌سلمان شخصا بر تمامی این فرآیند نظارت دارد که نتیجه این نوع همکاری شراکت این دو رژیم در خون و اعضای بدن انسان‌ها شده است.

رژیم صهیونیستی درحالی‌که جنایت‌های بی‌رحمانه‌اش در حق زنان، کودکان و کهنسالان فلسطینی و اشغال سرزمین آنها و محروم کردنشان از ساده‌ترین امکانات بهداشتی و انسانی را نادیده می‌گیرد، با همتای اماراتی‌اش تعدادی کلیه انسان مبادله کرده و سه جراحی کاشت کلیه( دو مورد در اراضی اشغالی و یک مورد در امارات) صورت دادند.

زمانی‌که می‌گوییم امارات ممکن است بعد از یک دهه از نقشه ناپدید شود، اغراق نمی‌کنیم. ذهنیت رژیم اماراتی، که مقاماتی مانند ضاحی خلفان، بن‌زاید و قرقاش آن را مدیریت می‌کنند، معتقدند که می‌توانند در روابط‌شان با رژیم صهیونیستی به هر چیزی دست یابند.

این در حالی‌ست که اسرائیل ابرقدرت‌هایی مانند آلمان و آمریکا را رام کرده است به نحوی که هر شخصی که به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا وارد کاخ سفی می‌شود بایستی مورد تایید صهیونیسم جهانی باشد. پس آیا ممکن است یک ذهنیت عقب‌افتاده و سطحی‌نگری ماند خلفان، قرقاش و بن‌زاید در مقابل ذهنیت رژیم صهیونیستی که در حال بلعیدن امارات است، مقاومت کند؟!.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها