چرا اسرائیل نام «پگاسوس» را برای عملیات جاسوسی خود انتخاب کرد؟

چرا اسرائیل نام «پگاسوس» را برای عملیات جاسوسی خود انتخاب کرد؟
جمعه 15 مرداد 1400 - 12:35

از آن جایی که صهیونیست ها در صدد بهره بردن از زمان گذشته برای دست یافتن به حرص و طمع های زمان کنونی بودند، نام پگاسوس را برای عملیات جاسوسی از تلفن های همراه انتخاب کردند از اینرو شرکت " ان اس او" نام پگاسوس را از افسانه های قدیمی یونان به معنای اسب افسانه ای بالدار دارای افسار طلایی ربود.

العالم درگوشی

برق فریبنده جاسوسی اسرائیل از همه کشورهای جهان از جمله کشورهای عربی و جاسوسی از شخصیت های سیاسی و فرماندهان به طمع این رژیم به تسلط بر منابع مردم نیز نفوذ کرد و این جاسوسی تا اندرونی حاکمان عرب نیز نفوذ کرد افرادی که امنیت شخصی خود و آینده کشورشان را به دشمن مردم خود یعنی اسرائیل واگذار کردند.

نیروهای مقاومت غزه،سالها پیش سامانه های جاسوسی اسرائیل را شناسایی کردند و دریافتند که تلفن های همراه منبع اطلاعاتی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی است بنابراین پس از حمله 2009 به نیروهای مقاومت دستور دادند از تلفن های همراه استفاده نکنند زیرا تلفن همراه محل نیروهای مقاوم را برای جنگنده های اسرائیلی شناسایی می کند و موجب حمله موشکی می شود لذا عادت دارند تلفن همراه را جاسوس تکنولوژی توصیف کنند.

در راستای حرکت افکار عمومی جهانی علیه برنامه پگاسوس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی تاثیرات جاسوسی اسرائیل از رئیس جمهوری فرانسه به این کشور رفت . وزارت جنگ صهیونیستی کمیته ای از چند تیم برای بررسی اتهامات درباره برنامه پگاسوس تشکیل داد .

اما کشورهای عربی در این راستا چه اقدامی کردند؟ چرا فقط تماشاگر حوادث و پی گیر جزئیات جنایت ها هستند بدون اینکه از آینده ملت دفاع کنند؟ چرا دولتها و سازمانهای جامعه مدنی علیه اقدامات ضد انسانی صهیونیست ها سکوت کرده اند و این روند تا به کی ادامه دارد ؟

پربیننده ترین خبرها