درخواست گانتز از همه جهان: تا دیر نشده به ماموریت مقابله با ایران بپیوندید

درخواست گانتز از همه جهان: تا دیر نشده به ماموریت مقابله با ایران بپیوندید
يکشنبه 7 شهريور 1400 - 23:17

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی از همه جهان خواست پیش از آنکه خیلی دیر شود به ماموریت مقابله با ایران بپیوندد.

العالم _ فلسطین اشغالی

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی درباره چشم‌انداز ادعایی دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هشدار داد و گفت که این موضوع باعث آغاز رقابت تسلیحاتی در خاورمیانه خواهد شد.

وی که در مراسم یادبود «رونی دنیل» خبرنگار بخش نظامی شبکه 12 رژیم صهیونیستی صحبت می‌کرد، گفت: «این خیلی مهم است که همه جهان پیش از آنکه خیلی دیر شود، به این ماموریت بپیوندند چون خطر ایران هسته‌ای نه تنها اسرائیل را تهدید خواهد کرد و ستیزه‌جویی‌هایش در منطقه را افزایش خواهد داد بلکه به مسابقه تسلیحاتی در منطقه منجر خواهد شد که بسیاری از کشورها را به خطر می‌اندازد».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه سخنانش مدعی شد که ایران با دستیابی به بمب اتمی می‌تواند این سلاح را به کشورهایی بدهد که به ادعای گانتز توسط تروریست‌ها کنترل می‌شوند.

رژیم صهیونیستی تنها دارنده تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید و بر اساس گزارش منابع مختلف، بیش از 200 کلاهک هسته‌ای در زرادخانه اتمی این رژیم نگهداری می‌شود.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی تا کنون از امضای پیمان گسترش تسلیحات اتمی امتناع می‌ورزد و به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز اجازه بازرسی از تاسیسات خود را نمی‌دهد.

ایران یکی از اعضای پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی بوده و تمامی فعالیت‌های هسته‌ای ایران زیر نظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده و این نهاد بین‌المللی تا کنون انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران گزارش نکرده است.

«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز که هفته پیش به واشنگتن سفر کرده بود در دیدار با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا گفته بود که با بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای سال 2015 مخالف است چون اثرگذاری این توافق با توجه به نزدیک شدن تاریخ انتهای برخی محدودیت‌های ایران و همچنین پیشرفت‌های هسته‌ای این کشور از بین رفته است.

فارس

پربیننده ترین خبرها