فعالان شبکه‌های اجتماعی چرت زدن بایدن در دیدار با بنت را به تمسخر گرفتند

فعالان شبکه‌های اجتماعی چرت زدن بایدن در دیدار با بنت را به تمسخر گرفتند
چهارشنبه 10 شهريور 1400 - 10:13

کاربران شبکه‌های اجتماعی به چرت زدن رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان استقبالش از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید، واکنش‌های تمسخرآمیزی نشان داده‌اند.

العالم- داغ‌های مجازی

"بایدن توان جسمی ندارد"، "بایدن هنگام سوار شدن به هواپیما تلو تلو می‌خورد"، "بایدن در جریان استقبال از اجساد سربازان آمریکایی کشته‌شده در فرودگاه کابل به ساعتش نگاه می‌کند"، و اخیرا "بایدن خواب است".

این جملات و اظهارنظرها بخشی از واکنش‌های تمسخرآمیز کاربران شبکه‌های اجتماعی به نشست جو بایدن و نفتالی بنت در کاخ سفید است.

کاربران همچنین این سوال را مطرح کردند که "آیا بایدن هنگام صحبت کردن بنت، چرت زده بود؟"

طبعا منابع آمریکایی و اسرائیلی چرت زدن بایدن در نشست با نفتالی بنت را انکار کرده‌اند ولی این انکار نتوانسته بسیاری از فعالان مجازی را متقاعد کند.

"احمد عمر" در واکنش به این رفتار بایدن، در توییتر نوشته است: "بایدن در حالی‌که راه می‌رود خواب است، پس چطور ممکن است روی صندلی نشسته باشد و نخوابد این در حالی‌ست که آمریکا در حال تجزیه شدن به دست دموکرات‌هاست."

کاربران آمریکایی نیز در شبکه‌های اجتماعی به این صحنه واکنش نشان داده‌اند. "میلانکا سالیوان" نوشته است: "فکر نمی‌کنم بایدن واقعا در حال چرت زدن بود ولی سر خود را در موقعیتی قرار داده بود که گویا هنگام صحبت کردن بنت، در تمرکز کامل بود ولی ذهن معیوب و ناتوان بایدن، او را در چنین موقعیتی قرار داد. دموکرات‌ها متوجه شده‌اند که او از رده خدمت کردن خارج شده ولی آنها با معرفی کامالا هریس به عنوان معاون بایدن، این قمار را کردند."

"پل کراوس" توییت زده و نوشته است: "این صحنه ساختگی نیست از متمرکز شدن روی بایدن دست بکشید. به بنت نگاه کنید که متوجه نادیده گرفته شدن توسط بایدن شده، و لذا نگاهش را به سمت خبرنگاران کرد؛ زیرا آنها به حرف‌های او گوش می‌کردند. در هر حال صحنه ساختگی نیست... بایدن واقعا خواب بود."

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها