پس از ترامپ؛ اسرائیل با گنبد آهنین عربستان را می دوشد  

پس از ترامپ؛ اسرائیل با گنبد آهنین عربستان را می دوشد  
جمعه 26 شهريور 1400 - 18:01

پایگاه خبری مجله بریکینگ دیونیس متخصص در مسائل نظامی، از تلاش های ریاض برای خرید سامانه گنبد آهنین از اسرائیل پرده برداشت.

العالم - هشتگ

این پایگاه خبری افزود: عربستانی ها واردات گنبد اهنی اسرائیل یا سامانه رهگیری موشک های کروز را بررسی می کنند و توجه سعودی ها به سامانه اسرائیلی قابل ملاحظه است.

ترکی الشهلوب در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت :"مجله بریکینگ دیونیس برای پژوهش های دفاعی معتقد است عربستان در صدد خرید سامانه گنبد آهنین از اسرائیل است.

روزان قباصال سالم نیز نوشت: عربستان بزرگ از اسرائیل می خواهد سامانه گنبد اهنینش را بفروشد .. ای عربها ... آیا می دانید چرا عربستان بیشتر از صهیونیست ها، طرح های این رژیم را اجرایی می کند و با مردم کشورهای عربی بازی می کند ؟

علی فاهم از دیگر کاربران توییتر نوشت : عربستان از رژیم صهیونیستی می خواهد که سامانه های دفاعی برای مقابله با موشک های بالستیک و پهپادهای یمنی در اختیارش قرار دهد.

عبدالله الحیفی نیز نوشت: گنبد آهنین برای شما هیچ نفعی نخواهد داشت، هدف شما عادی سازی است . یک پایگاه تخصصی امریکا در صنایع دفاعی نیز خاطرنشان کرد عربستان بررسی امکان خرید سامانه های دفاع موشکی ساخت اسرائیل را پس از انصراف امریکا از فروش پاتریوت ادامه می دهد.

مهدی نیز در صفحه خود نوشت : عربستان ،گنبد آهنین از اسرائیل می خرد.

ایا سخنان ترامپ که می گفت عربستان گاو شیرده چاقی است را به یاد می آورید؟ اکنون در نبود ترامپ، اسرائیل عربستان را می دوشد.

پربیننده ترین خبرها