بکارگیری پهپادهای انتحاری صهیونیستی علیه غزه

بکارگیری پهپادهای انتحاری صهیونیستی علیه غزه
چهارشنبه 31 شهريور 1400 - 09:33

تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به استفاده از پهپادهای انتحاری علیه نوار غزه، گزارش داد رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم دستور افزایش تولید این پهپادها را برای جنگ آینده با غزه داده است.

العالم - فلسطین اشغالی

یک نظامی صهیونیست در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت تل‌آویو اخیرا در عملیاتی علیه نوار غزه از پهپاد انتحاری که فلسطینی‌ها آن را «کوادکوپتر» می‌نامند، استفاده کرده است.

وی به شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی توضیح داد از این پهپادها در آخرین درگیری گسترده با نوار غزه در ماه می نیز استفاده شد.

نبرد «سیف القدس» در ماه می سال جاری میلادی (۲۰۲۱) و در واکنش به تجاوز صهیونیست‌ها به مقدسات فلسطینی و قدس رخ داد و ۱۱ روز به طول انجامید. مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها بیش از ۴۰۰۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

در ادامه این گزارش آمده، این پهپادها به صورت گسترده در آسمان غزه به پرواز درآمدند و حملات انتحاری علیه «موشک‌اندازهای حماس» انجام دادند.

کانال ۱۳ افزود، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دستور افزایش تولید این پهپادهای انتحاری در چارچوب آمادگی برای جنگ آینده و تعامل با تهدید موشکی را داده است.

پیش‌تر نیز در برخی گزارش‌ها اعلام شده بود، از این پهپادها برای ترور برخی از سران مقاومت فلسطین استفاده کردند همانطور که برخی از آنها در داخل تونل‌های مقاومت در غزه منفجر شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها