اصابت سه راکت کاتیوشا به منطقه المنصور بغداد

اصابت سه راکت کاتیوشا به منطقه المنصور بغداد
يکشنبه 9 آبان 1400 - 11:23

یک منبع امنیتی مسئول در عراق اعلام کرد که صبح امروز یکشنبه سه فروند موشک کاتیوشا در منطقه المنصور بغداد فرود آمده است.

العالم-عراق

این منبع اعلام کرد که یکی از سه موشک مذکور در خیابان "النقابات" در نزدیکی بیمارستان هلال احمر، دومی در خیابان "الامیرات" نزدیک حصار خارجی ساختمان متروک بانک اقتصادی و سومی، در ورودی خیابان الزیتون داخل اداره آب "اساله المنصور" فرود آمدند و در پی آن، انفجاراتی رخ داد.

وی افزود: این حمله موشکی تلفاتی در بر نداشته و فقط خسارتهایی به یک دستگاه خودرو و حصار خارجی اداره آب اساله المنصور وارد شده است.

شاهدان عینی پیشتر گفته بودند که صدای انفجارهایی را در بخش «الکرخ» در غرب بغداد و به طور مشخص در نزدیک منطقه المنصور شنیده اند.

پایگاه خبری «بغداد الیوم» نیز به نقل از یک منبع آگاه امنیتی که خواست نامش فاش نوشت که اطلاعات اولیه نشان می دهد که راکت های مذکور از منطقه «البیاع» شلیک شده و قرار بود این راکت ها منطقه سبز بغداد را هدف قرار دهد.

علاوه بر آن، رسانه ها از " اصابت 3 فروند موشک کاتیوشا به حوالی سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد در صبح امروز یکشنبه خبر دادند و افزودند که صدای آژیر خطر از داخل پایگاه سوم توحید در سفارت آمریکا شنیده شده است.

گفتنی است که سفارت آمریکا تحت نظارت امنیتی بالایی قرار دارد و برخی اوقات آژیرهای خطر و سامانه "سیرام" خود را از بیم حملات احتمالی فعال می کند.

پربیننده ترین خبرها