ده‌ها فلسطینی در یورش شبانه نظامیان صهیونیست مجروح شدند

ده‌ها فلسطینی در یورش شبانه نظامیان صهیونیست مجروح شدند
پنج‌شنبه 4 آذر 1400 - 05:56

منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند، ده‌ها فلسطینی در یورش شبانه نظامیان صهیونیست به شهرک سلوان واقع در قدس اشغالی زخمی شدند.

العالم -فلسطین اشغالی

به نوشته تارنمای صفا فلسطین، نظامیان صهیونیستی به محله «بئر ایوب» واقع در شهرک سلوان یورش بردند و با اهالی این منطقه درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست با پرتاب گاز اشک آور و شلیک بمب‌های صوتی و گلوله‌های پلاستیکی ده‌ها نفر را زخمی کردند.

جوانان فلسطینی نیز با پرتاب سنگ و کوکتل مولوتوف به مقابله با نظامیان صهیونیستی پرداختند. برخی از رسانه‌ها گزارش دادند، دستکم ۶۳ نفر در یورش صهیونیست‌ها به شهرک سلوان زخمی شدند.

از سوی دیگر رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند، شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی روستای برقه واقع در شمال غرب نابلس اقدام به تخریب و آتش زدن خودروهای اهالی این منطقه کردند.

پیش‌تر وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: مسجدالاقصی با طرح رسمی رژیم صهیونیستی مواجه است؛ طرحی که هر روز و به تدریج اجرا می‌شود تا به تقسیم مکانی برسد.

منابع خبری روز یکشنبه گذشته از زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست در عملیات استشهادی دو جوان فلسطینی در محله قدیمی قدس اشغالی و نزدیک مسجد الاقصی خبر دادند.

پربیننده ترین خبرها