جهاد اسلامی: مقاومت، بقای رژیم اشغالگر صهیونیستی را نمی‌پذیرد

جهاد اسلامی: مقاومت، بقای رژیم اشغالگر صهیونیستی را نمی‌پذیرد
دوشنبه 20 دی 1400 - 16:57

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین مبارزه با رژیم صهیونیستی را نامحدود خواند و بر ادامه این راه تا بازپس‌گیری حقوق ملت فلسطین تأکید کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

«خالد البطش» از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین امروز (دوشنبه) گفت، مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی نامحدود است و تنها با بازپس‌گیری حقوق ملت فلسطین متوقف می‌شود.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، وی طی یک سخنرانی به افزایش پدیده نژادپرستی و پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ اشاره کرد و گفت، رژیم اشغالگر صهیونیستی به تخلفات خود در قبال سرزمین فلسطین ادامه می‌دهد.

البطش تأکید کرد، مقاومت و آزادگان امت نمی‌توانند بقای رژیم اشغالگر صهیونیستی را بپذیرند و مقاومت دست از دفاع از ملت فلسطین برنخواهد داشت.

وی ضمن اعلام اینکه سکوت کشورهای عربی در قبال غزه اصلا قابل توجیه نیست،خواستار تحرک فوری موسسات حقوقی به منظور پایان دادن به رنج اسرا بویژه بازداشت‌شدگان اداری شد.

البطش در پایان خواستار فعال‌سازی کمیته‌های مقاومت مردمی برای حمایت از ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس شد و در ادامه موفقیت دستگاه‌های امنیتی غزه در بازداشت مزدوران رژیم اشغالگر را ستود.

هفته جاری دستگاه‌های اطلاعاتی مقاومت با شنود مکالمه یکی از عاملان ترور دانشمند فلسطینی در مالزی، وی را طی عملیاتی امنیتی در غزه بازداشت کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها