یگان پهپاد نیروی زمینی سپاه در رزمایش محمد رسول الله برنامه‌های شناسایی و رزمی اجرا کرد

یگان پهپاد نیروی زمینی سپاه در رزمایش محمد رسول الله برنامه‌های شناسایی و رزمی اجرا کرد
پنج‌شنبه 23 دی 1400 - 17:33

جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران جنوب شرق کشور گفت: در اجرای رزمایش محمد رسول الله (ص) یگان پهپاد نیروی زمینی سپاه برنامه‌های شناسایی و رزمی خود را در این بازه در منطقه پیگیری و اجرا کرد.

العالم - ایران

سردار احمد شفائی روز پنجشنبه اظهار داشت: در این رزمایش گشت های هوایی با بهره مندی از ظرفیت یگان هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار و یگان های شرکت کننده در دو عملیات انتقال و استقرار شرکت کردند.

وی با قدردانی از تمام مردم نجیب و مهربان سیستان و بلوچستان به ویژه ساکنان منطقه رزمایش محمد رسول الله(ص) به جهت همراهی و مساعدت در برقراری هرچه بهتر این رزمایش گفت: طی دو روز گذشته عمده اقداماتی که توسط یگان های شرکت کننده در رزمایش انجام شد استقرار کامل یگان های شرکت کننده در دو عملیات انتقال و استقرار در منطقه بود، همچنین برنامه سینِ مصوب یگانهای عمل کننده در این دو روز با قوت از سوی تمامی رده ها پیگیری شد.

وی افزود: پایش اطلاعاتی که در منطقه رزمایش از قبل دنبال کرده‌ایم در این بازه زمانی با بهره‌مندی از همه ظرفیت های در اختیار، تقویت شد.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: با بهره‌مندی از ظرفیت یگان هوانیروز نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گشت‌های هوایی در منطقه رزمایش پیوسته به عنوان یک عملیات ویژه دنبال شد.

وی بیان کرد: برگزاری جلسات متعدد یگانهای عمل کننده با سران طوایف، علما و متنفذان منطقه به منظور هماهنگی و آمادگی افراد جهت اجرای برنامه‌های مصوب از دیگر اقدامات انجام شده در رزمایش محمد رسول الله(ص) در منطقه جنوب شرق است.

رزمایش محمد رسول الله(ص) با هدف افزایش سطح آمادگی رزمی مدافعان امنیت ‏منطقه جنوب شرق کشور، بروزشدن تکنیک ها و تاکتیک های یگان های دخیل در ماموریت ‏منطقه، تقویت هماهنگی ها میان رده های متولی اجرای مأموریت در منطقه جنوب شرق به اجرا در آمده است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها