"طوفان یمن" قلب متجاوزان ظالم را به درد آورد

سه شنبه 28 دی 1400 - 10:52

میزان ناراحتی و اندوهناکی دولت امارات از حمله سنگین و بی‌سابقه و ناگهانی یمنی‌ها البته  پس از هشدارهای بی وقفه  بر کسی پوشیده نیست .

العالم - كشكول

عملیات «اعصار اليمن» به معنای "طوفان یمن" با شلیک 5 موشک بالستیک و بالدار و تعداد زیادی پهپاد، فرودگاه های دبی و ابوظبی و پالایشگاه نفت مصفا در ابوظبی و مکان های نامعلومی را هدف گرفت.

همانطور که ناظران پیامدهای تجاوز عربستان - امارات انتظار دارند عملیات (طوفان یمن) آخرین عملیات دردناک علیه متجاوزان نخواهد بود. بلکه اولین واکنش به مشارکت امارات در ائتلاف متجاوز و مشارکت مستقیم یا نیابتی از طریق متحدانش در شبوه و مارب است.

بر کسی پوشیده نیست که حمله به یمن به خودی خود یک برنامه صهیونیستی- آمریکایی است که توسط حاکمان عربستان سعودی و امارات اجرا می شود .

درباره جزییات عملیات ویژه نیروهای یمنی در عمق امارات به گفته سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن باید گفت این عملیات در پاسخ به تشدید حملات ائتلاف آمریکا، عربستان سعودی و امارات، صورت گرفت و نیروهای مسلح یمن امروز در حال اجرایی کردن وعده های خود است و بار دیگر به کشورهای متجاوز هشدار داده ضربات دردناک تر و سنگین تری در راه خواهد بود.

سریع و نیروهای مسلح هشدار خود به شرکت‌های خارجی، شهروندان و ساکنان کشور دشمن یعنی امارات را فراموش نکرده اند مبنی بر اینکه نیروهای یمنی دست روی دست نخواهند گذاشت تا دشمن پایگاهها و تأسیسات مهم‌تری را در آینده هدف قرار دهد و باید برای حفظ جان خود از پایگاهها و تأسیسات حیاتی دور بمانند و امارات تا زمانی که به تنش های خود ادامه دهد ؛ کشوری ناامن است.

واکنش غیرمنتظره یمن، پس ازهشدار نیروهای مسلح یمن، به منزله اولین سیلی محکم برای ضربات سنگین تر است در صورتی که این کشور خلیج فارس دست از نادانی خود برندارد.

خبرعملیات، دل همه مردم ستمدیده را شاد کرد و آنان از دیروز برای حمایت از قهرمانان یمن، نیروهای پدافند هوایی و کمیته های مردمی با تکرار آیه " ﴿يا ايها الذين آمنوا كونوا انصار الله﴾ دست یاری دراز کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها