نماینده جنبش «جهاد اسلامی» در لبنان:

حملات به یمن نشانگر شکست دشمنان در تحقق اهدافشان است

حملات به یمن نشانگر شکست دشمنان در تحقق اهدافشان است
سه شنبه 5 بهمن 1400 - 10:41

نماینده جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در لبنان ضمن محکومیت تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن، گفت: حملات گسترده به یمن نشانگر شکست دشمنان در تحقق اهدافشان است.

العالم - فلسطین اشغالی - عربستان - یمن

به نقل از العهد، «احسان عطایا» نماینده جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در لبنان حملات ائتلاف سعودی به مردم بیگناه یمن را به شدت محکوم کرد. وی گفت: این حملات نشان دهنده شکست متجاوزان در تحقق اهدافشان است.

بر اساس این گزارش، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان اظهار داشت: واقعیت این است که ایالات متحده آمریکا علیه تمامی کشورهایی که حامی مسأله فلسطین هستند، توطئه چینی می‌کند. در این میان، یمن نیز یکی از حامیان فلسطین محسوب می‌شود.

عطایا در ادامه اظهاراتش عنوان کرد: ما با ملت یمن که علیرغم دست و پنجه نرم کردن با محاصره و جنگ و تجاوز، از مسأله فلسطین حمایت می‌کند، اعلام همبستگی می‌کنیم. یمن برای فلسطینیان همانند فلسطین است.

وی افزود: تجاوزات علیه یمن به دلیل ترس دشمنان از کمک یمنی‌ها به فلسطین است. یمن همواره برای جنگ به خاطر قدس آمادگی داشته است. درست به همین دلیل است که تحت تحریم و محاصره قرار گرفته است.

اخیراً «نصر الشمری» سخنگوی جنبش «نجباء» عراق بار دیگر به حوادث یمن و تجاوزگری امارات و سعودی در این کشور واکنش نشان داد. سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء تأکید کرد: رخدادهای یمن به منزله جنایت علیه انسانیت بوده و یک کشتار جمعی محسوب می‌شود.

این شخصیت عراقی در ادامه اظهاراتش نیز عنوان کرد: این حق طبیعی و مشروع ملت و نیروهای مسلح یمن است تا به دفاع از خود پرداخته و پاسخ تجاوز به مردم بیگناه خود توسط کشورهای متجاوز را بدهد.

وی همچنین با تاکید بر حق دفاع توسط ارتش و کمیته‌های مردمی از ملت و خاک یمن، یادآور شد: از سران جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا در صورت باقی ماندن چیزی از وجدان و انسانیت‌شان به آن رجوع کنند.

پربیننده ترین خبرها