رژیم صهیونیستی شهروند فلسطینی را مجبور به تخریب منزلش کرد

رژیم صهیونیستی شهروند فلسطینی را مجبور به تخریب منزلش کرد
چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 08:32

منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، رژیم صهیونیستی یک شهروند فلسطینی را مجبور کرد تا خانه‌اش را تخریب کند.

العالم - فلسظین اشغالی

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس یک شهروند فلسطینی را مجبور کرد تا خانه خود را در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجد الاقصی در قدس تخریب کند.

بر اساس این گزارش، «احمد عامر» شهروند فلسطینی است که منزل خود را در محله «عین اللوزه» واقع در شهرک سلوان به خاطر اینکه متحمل هزینه تخریب نشود، تخریب کرد.

رژیم صهیونیستی دستور تخلیه و تخریب صدها منزل مسکونی در قدس را صادر کرده که بسیاری از این دستورات در مراحل مختلف اجرا است.

بر اساس گزارش‌ها، نظامیان صهیونیست شامگاه سه‌شنبه منزل «فادی ابو شخیدم» عامل عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را نیز تخریب کردند.

پیش تر منابع محلی از ادامه تخریب منازل فلسطینی‌ها در قدس اشغالی توسط اشغالگران صهیونیستی در سال جدید میلادی خبر داده بودند.

رژیم صهیونیستی بدون هیچ اعتنایی به مخالفت‌های گسترده بین‌المللی همچنان به ساخت و ساز در اراضی اشغالی فلسطین ادامه می‌دهد و تاکنون هیچ اقدام عملی و بازدارنده‌ای به منظور توقف توسعه‌طلبی‌های این رژیم انجام نگرفته است.

شورای امنیت سازمان ملل اواخر سال ۲۰۱۶ با صدور قطعنامه ۲۳۳۴ بار دیگر هرگونه ساخت و ساز رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را غیرقانونی اعلام و بر ضرورت تخلیه فوری تمامی شهرک‌های صهیونیستی احداث شده در کرانه باختری تاکید کرد.

رژیم صهیونیستی بارها این قطعنامه را نقض کرده و نه تنها شهرک‌سازی را متوقف نکرده، بلکه آن را شدت بخشیده است.

پربیننده ترین خبرها