هشتمین الحاق شناورهای تماما ایرانی و زیردریایی‌های هوشمند به تجهیزات نیروی دریایی سپاه

هشتمین الحاق شناورهای تماما ایرانی و زیردریایی‌های هوشمند به تجهیزات نیروی دریایی سپاه
سه شنبه 19 بهمن 1400 - 20:32

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از هشتمین الحاق شناورهای کاملا ایرانی و زیردریایی های هوشمند به مجموعه تجهیزات نیروی دریایی سپاه خبر داد.

العالم - ایران

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام کرد: ان شاء الله بیستم بهمن ماه هشتمین الحاق شناورهایی که تماما در داخل کشور ساخته شده اند و زیردریایی های هوشمند را در مجموعه خواهیم داشت.

مشروح گفت و گوی جماران با سردار علیرضا تنگسیری را در ادامه می خوانید:

به نظر شما امام خمینی(س) چه طور توانست مردم را به مسیر انقلاب اسلامی دعوت کند؟

امام خودش مردمی بود و انقلاب و جنگ را با مردم شروع کرد و ادامه دهنده این انقلاب مردم هستند. یعنی نقش مردم در انقلاب هم بسیار پررنگ و هم اثرگذار است. امام همیشه می فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند و نه تنها در شعار بلکه در عمل هم این را ثابت کردند.

در دفاع هشت ساله مقابل دنیای استکبار غرب و شرق، این مردم ما بودند که جنگ را کنترل و پشتیبانی کردند و جوانان و امکانات مادی و معنوی خودشان را فرستادند. با روحیه که امام به مردم می داد ببینید که در جبهه ها چه اتفاقی می افتاد. من یادم هست بعد از عملیات فتح المبین و قبل از عملیات بیت المقدس در جماران خدمت امام رسیدیم؛ امام سخنرانی کرد و ما برگشتیم و عملیات بزرگی که دنیا در مقابل آن انگشت به دهان مانده انجام شد.

لذا مردم پایه و اساس انقلاب ما هستند. امروز افتخار ما این است که نیروهای مسلح نوکری مردم را بکنند. نباید ما احساس کنیم که آقایی مردم را داریم؛ ما نوکری و خادمی مردم را داریم و افتخار می کنیم. امام هم بارها به مردم خودش متکی بود و بارها به این مردم افتخار می کرد.

آرمان‌های امام زنده است

مسئولین امروز کشور چه طور می توانند با تأسی به فرمایشات حضرت امام مردم را در مسیر انقلاب تشویق کنند؟

آرمان های امام زنده است. مقام معظم رهبری دارد در مسیر آرمان امام و پرچمی که امام بلند کرد پیش می رود؛ و ما امروز وظیفه داریم پشتیبان ولایت فقیه باشیم و پشت ولی فقیه را محکم بگیریم. امروز مقام معظم رهبری هم به مردم تأکید دارند و مردم را ولی نعمت این انقلاب می دانند که شهید دادند و ایستادند.

لذا مسیری که رهبری هدایت و راهنمایی می کند باید ادامه پیدا کند و مسئولین باید در این مسیر قرار بگیرند و بدانند که موفقیت ما در همین مسیری است که رهبری تبیین می کنند؛ یعنی مردمداری و مردم مداری.

داریم تجهیزات جدیدتر وارد می‌کنیم؛ این تجهیزات در کشور ساخته شده است

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می خواهیم یک خبر خوشحال کننده از نیروی دریایی به مردم بدهیم.

ان شاء الله بیستم بهمن ماه هشتمین الحاق شناورهایی که تماما در داخل کشور ساخته شده اند و زیردریایی های هوشمند را در مجموعه خواهیم داشت.

امروز الحمدلله وحدت بسیار خوبی بین نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد و این هم برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا است.

ان شاء الله هر رزمایشی که صورت می گیرد، ما داریم تجهیزات جدیدتر وارد می کنیم و این تجهیزات در درون کشور ساخته شده است. تا زمانی که ما در این مسیر هستیم و اتکاء ما به خدا است، ان شاء الله موفق هستیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها