رییس جمهوری آذربایجان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

رییس جمهوری آذربایجان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت
جمعه 22 بهمن 1400 - 13:17

" الهام علی اف " رییس جمهوری اذربایجان در پیامی به " سید ابراهیم رئیسی " رییس جمهوری اسلامی ایران سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

العالم - ایران/سیاسی

به گزارش سایت ریاست جمهوری آذربایجان ، در پیام تبریک علی اف آمده است : جناب آقای رئیس جمهوری محترم ، اینجانب از طرف خود و مردم جمهوری آذربایجان، فرا رسیدن جشن ملی جمهوری اسلامی ایران - روز پیروزی انقلاب اسلامی را به شما و همه مردم عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم.

روابط جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران برخاسته از اراده ملت‌های ماست که در طول تاریخ در محیطی دوستانه و حسن همجواری زندگی کرده‌اند و دارای ارزش‌های اخلاقی مشترک هستند. ما به روابط بین دولتی خود که بر روی چنین پایه های محکمی بنا شده است اهمیت ویژه ای قائل هستیم.

امروز مایه خوشحالی است که روابط دوجانبه ما در مسیر صعودی در حال توسعه است. گفت‌وگوهای سیاسی در سطح بالا، دیدارهای متقابل و منظم، اسناد امضا شده، انگیزه قوی برای تقویت همکاری‌های ما ایجاد می‌کنند. نمونه بارز این امر، گسترش دامنه همکاری های ما در زمینه های اقتصادی، تجاری، انرژی، حمل و نقل و سایر زمینه ها است.

دیدار با شما که در شرایط حسن تفاهم متقابل در عشق آباد برگزار شد با خرسندی یاد می کنم. معتقدم که ، تبادل نظر و گفتگوهای مفصل که انجام دادیم ، به توسعه بیشتر روابط ما و ورود به مرحله کیفی جدید کمک خواهد کرد.

من بر این باورم که روابط آذربایجان و ایران از طریق تلاش های مشترک ما در جهت منافع ملت هایمان توسعه و تقویت خواهد شد.

در این روز مهم برای شما آرزوی سلامتی، موفقیت در کار و آرامش و بهروزی برای ملت دوست و برادر ایران دارم.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها