سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین درگفت وگو با العالم/ دشمن صهیونیستی نمی تواند در برابر قدرت مقاومت ایستادگی کند/ محکومیت اظهارات برخی کشورها در همراهی با رژیم صهیونیستی

 سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین درگفت وگو با العالم/ دشمن صهیونیستی نمی تواند در برابر قدرت مقاومت ایستادگی کند/ محکومیت اظهارات برخی کشورها در همراهی با رژیم صهیونیستی
شنبه 20 فروردين 1401 - 16:00

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به عملیات شهاد طلبانه پنجنشنبه شب جوان فلسطینی در تل آویو و یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری خاطرنشان کرد که رژیم اشغالگر نمی تواند در برابر قدرت مقاومت ایستادگی کند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

طارق عز الدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، روز شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم ، اظهار داشت: رژیم اشغالگر به خوبی می داند که نمی تواند همزمان بر چند جبهه تسلط داشته باشد.

این عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به یورش و درگیری امروز نظامیان صهیونیست با فلسطینیان ساکن اردوگاه جنین در کرانه باختری، افزود: پایان عمر این رژیم نزدیک است و با توجه به سست بودن بنیادش نمی تواند در برابر قدرت مقاومت ایستادگی کند.

به دنبال یورش نظامیان صهیونیست طی امروز به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری شدید بین فلسطینی ها و نیروهای اشغالگر جوان فلسطینی به نام احمد السعدی به شهادت رسید و حدود 15 فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

اشغالگران صهیونیست در یورش امروز خود به اردوگاه جنین به دنبال دستگیری پدر شهید «رعد فتحی حازم» بودند که بعد از درگیری با مردم فلسطین و پس از محاصره منزل خانواده این شهید، در دستگیری پدر این شهید فلسطینی ناکام ماندند و به ناچار اردوگاه را ترک کردند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین در واکنش به مواضع برخی کشورها درخصوص عملیات شهادت طلبانه در تل آویو گفت: ما اظهارات برخی کشورها که دشمن را به ادامه تجاوزاتش ضد مردم فلسطین تشویق می کنند، محکوم می کنیم.

عملیات مقاومتی استشهادی طی پنجشنبه شب گذشته (18 فروردین ماه ) در قلب تل آویو در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های این شهر، به کشته شدن سه شهرک نشین و زخمی شدن 11 نفر منجر شد و موجی از وحشت را در سرزمین های اشغالی برانگیخت.

عامل این عملیات که یک جوان فلسطینی ۲۹‌ساله به نام «رعد فتحی حازم» از اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری بود، صبح جمعه پس از چند ساعت تعقیب و گریز، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. این چهارمین عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی در حدود یک هفته گذشته بوده است.

به دنبال این عملیات و در حالی که فلسطینیان و گروه های مقاومت از آن استقبال کردند، برخی کشورهای اسلامی از جمله امارات، ترکیه و بحرین آن را تروریستی اعلام و محکوم کردند.

پربیننده ترین خبرها