درگفت وگو با العالم؛

حماس: بمباران غزه، عزم ملت فلسطین را برای مقاومت راسخ تر خواهد کرد

پنج‌شنبه 1 ارديبهشت 1401 - 14:18

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد، اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران وحشیانه نوار غزه ، نمی تواند بر اتحاد مردم فلسطین درحمایت از بیت المقدس تأثیر بگذارد بلکه تنها باعث افزایش عزم راسخ فلسطینیان برای مقاومت خواهد شد.

العالم_فلسطین

" عبد اللطيف القانوع " سخنگوی جنبش حماس در گفت وگو با العالم تصریح کرد، بمباران مکرر نوار غزه، در دو روز گذشته، تلاشی برای جبران ناکامی و صهیونیست ها و عقب‌نشینی از اجرای خواسته های آنها است چراکه نقشه های اشغالگران صهیونیست مبنی بر هتک حرمت و اقدام به برگزاری مراسم قربانی در مکان مقدس علی رغم ممانعت از ورود مردم فلسطین به بیت‌المقدس خنثی و با شکست مواجه شد.

این عضو حماس، به پایداری اسطوره­ ای در راه آرمان بیت المقدس، ایستادگی در غزه و حضور مقاومت برای دفاع از فلسطینی ها اشاره کرد که در بحبوحه نبرد علنی با اشغالگران صهیونیست، برای حفاظت از بیت المقدس و پیروزی مسجد الاقصی به عرصه ظهور رسید.

سخنگوی حماس تاکید کرد: بمباران نوار غزه و برخی اماکن دیگر توسط رژیم صهیونیستی، تنها باعث افزایش عزم راسخ مردم فلسطین و اتحاد بیشتر فلسطینی ها در داخل سرزمین های اشغالی برای حمایت از مسجد الاقصی خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها