نیروهای مقاومت، کابوسی  وحشتناک برای رژیم صهیونیستی

نیروهای مقاومت، کابوسی  وحشتناک برای رژیم صهیونیستی
يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 - 20:01

عملیات آرئیل، توسط جوانان مبارز کرانه باختری کشته های شهرک نشین را در عرض یک ماه به 15 نفر رساند، عملیات قهرمانانه جدیدی که رشته دیگری از سیستم امنیتی ضعیف صهیونیستی را قطع می کند.

العالم - كشكول

قهرمانان مقاومت با خونسردی بی مانند و با روحیه‌ای شکست ناپذیر بار دیگر ساختار امنیتی ضعیف صهیونیست‌ها را درهم شکستند، دو نیروی مقاومت در ورودی غربی شهرک «آرئیل»، نزدیک سلفیت در کرانه باختری اشغالی، از ایست بازرسی عبور کرده و به نگهبان شلیک کرده و وی را کشتند.

بررسی های اولیه اشغالگران حکایت از آن دارد که رزمندگان مقاومت پس از کشتن یک شهرک نشین در صدد گرفتن اسلحه شهرک نشین بودند و پس از آن رسانه های عبری تصویری از یک خودروی سوخته بین روستاهای سنیریه و بدیه بخش سلفیت منتشر کردند و ادعا کردند که این خودرو متعلق به عاملان عملیات است.

پس از این عملیات قهرمانانه، ارتش اشغالگر نیروهای خود را در منطقه بسیج کرد و نیروهای کمکی زیادی را به اطراف شهرک اعزام و سپس با کمک کماندوها و عناصر شین بت، جست و جوی گسترده ای را برای یافتن عاملان آغاز کرد.

این عملیات قهرمانانه یک روز پس از احیای روز جهانی قدس انجام شد تا تاکیدی بر مضمون بیانیه گردان های شهدای الاقصی وابسته به جنبش فتح باشد که در آن مسئولیت عملیات قهرمانانه در پاسخ به «وحشیگری و توهین به مقدسات اسلامی و مسیحی توسط رژیم اشغالگر قدس را بر عهده گرفت که به درگیری‌های ارتش رژیم صهیونیستی با فلسطینی‌ها اشاره دارد و از دو هفته پیش، حدود 300 فلسطینی درحمله به حرم قدس و اطراف آن مجروح شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین،عملیات قهرمانانه آریل را ادامه اقدامات چریکی برای مقابله با اشغالگران دانستند تا بگویند مقاومت جنایات اشغالگران علیه مردم و اماکن مقدس را فراموش نخواهد کرد و بار دیگر ناکامی صهیونیست ها و ساختار امنیتی اش در حماست از شهرک نشینان را علریغم فراخوان برای بسیج نیروها در داخل رژیم را به رخ بکشد

گروههای مقاومت تاکید کرد: این عملیات قهرمانانه بار دیگر ثابت می کند که شکست دشمن انشاالله نزدیک است .

صحنه های قهرمانانه ای که دائماً در شهرهای کرانه باختری می بینیم، تاکیدی بر این نکته است که مردم فلسطین می دانند که تقابل تنها رویکرد آنها برای بازپس گیری سرزمین و پیروزی است. این عملیات اولین مورد نبوده و اخرین نیز نیست و تنها گزینه پیش روی اشغالگران برای نجات خود، خروج از فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها