نظامیان صهیونیست 3 فلسطینی را زخمی کردند/ جراحت و خفگی زنان و کودکان در درگیری با صهیونیست ها در کرانه باختری اشغالی

نظامیان صهیونیست 3 فلسطینی را زخمی کردند/ جراحت و خفگی زنان و کودکان در درگیری با صهیونیست ها در کرانه باختری اشغالی
يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 - 10:51

در جریان درگیری ارتش رژیم صهیونیستی با فلسطینیان در کرانه باختری 3 جوان فلسطینی مجروح و ده ها تن دیگر از جمله زنان و کودکان بر اثر شلیک گازهای اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

العالم - فلسطين

خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا» به نقل از شاهدان عینی گزارش داد ، ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری با فلسطینیان در کرانه باختری 3 جوان فلسطینی را با گلوله های پلاستیکی هدف قرار دادند همچنین و ده ها تن دیگر از جمله زنان و کودکان بر اثر شلیک گازهای اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

بنابر این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی «به روستای «کفر قدوم» در شرق قلقیلیه در شمال کرانه باختری یورش برد و به دنبال آن به درگیری با جوانان فلسطینی مبادرت کرد.

این خبرگزاری افزود، ارتش صهیونیستی با شلیک "گلوله های فلزی روکش لاستیکی و گازهای اشک آور و صوتی، 3 جوان فلسطینی را زخمی کرد و طی این درگیری ده ها نفر بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

برخی منابع محلی در کرانه باختری مرکزی از یورش نظامیان صهیونیست "به روستای الجانیه در غرب رام الله و شلیک گاز اشک آور به خانه های فلسطینی ها خبر دادند که منجر به دچار شدن به حالت خفگی مردم از جمله زنان و کودکان شد.

وفا خاطرنشان کرد، "درگیری هایی در روستای نبی صالح در غرب رام الله (مرکز) نیز رخ داد که طی آن نظامیان صهیونیست دروازه اصلی منتهی به روستا را بستند.

نقاط مختلف کرانه باختری شاهد اعتراضات در رد شهرک سازی و اقدامات شهرک نشینان صهیونیست در خطوط تماس با ارتش این رژیم است. نظامیان صهیونیست با حمله به تظاهرکنندگان، آنان را در داخل روستاها و شهرهایشان تحت تعقیب قرار می دهند.

پربیننده ترین خبرها