در بیروت انجام شد؛

دیدار هیات حزب‌الله لبنان و جبهه‌ آزادیبخش فلسطین

دیدار هیات حزب‌الله لبنان و جبهه‌ آزادیبخش فلسطین
سه شنبه 10 خرداد 1401 - 14:55

یک هیات از مقامات جبهه آزادیبخش فلسطین در بیروت با مسئولان حزب‌الله لبنان دیدار و گفتگو کرد و بر ایستادگی مقاومت فلسطین در کنار مقاومت لبنان در برابر دشمنان تاکید ورزید.

العالم - لبنان - فلسطین اشغالی

به نقل از وبگاه العهد، شامگاه گذشته مسئولان جنبش حزب‌الله لبنان در بیروت با هیأتی از مقامات جبهه آزادیبخش فلسطین در بیروت دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دو طرف آخرین تحولات فلسطین، همچنین وضعیت آوارگان فلسطینی در اردوگاه‌های لبنان را مورد بررسی قرار دادند.

«حسن حب الله» نماینده جبهه آزادیبخش فلسطین در جریان این دیدار عید مقاومت و آزادسازی (سالروز آزادی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰) را به حزب‌الله تبریک گفت و تاکید کرد: ما در کنار مقاومت لبنان قرار داریم، مقاومتی که همواره در کنار مساله فلسطین و ملت فلسطین قرار داشته است.

عطاالله حمود رئیس هیأت حزب الله لبنان نیز در این دیدار یورش اخیر شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس را محکوم کرد.

وی با اشاره به یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به قدس و بازداشت بی‌دلیل فلسطینی‌ها، تاکید کرد: همه این رخدادها در برابر چشمان افکار عمومی بین المللی رخ داد و متأسفانه طرف‌های غربی در قبال این مساله سکوت کرده و همچنان به حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

وی همچنین به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای تجاوز علیه فلسطینی‌ها در قدس و کرانه باختری و تلاش آنها برای هتک حرمت مقدسات اسلامی هشدار داد.

پربیننده ترین خبرها