واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به تجاوزگری جدید صهیونیستها به غزه

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به تجاوزگری جدید صهیونیستها به غزه
شنبه 28 خرداد 1401 - 15:04

گروه‌های مقاومت فلسطین تجاوزگری جدید صبح امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و آن را نشانه ناتوانی و سردرگمی دشمن برشمردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

جنبش«جهاد اسلامی» فلسطین اعلام کرد که حمله دشمن صهیونیست به غزه، بیانگر عجز و ناتوانی و سردرگمی ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه حملات و عملیات‌های مقاومت به ویژه گردان جنین و پویایی آن است.

«احمد المدلل» از رهبران جهاد اسلامی امروز (شنبه) در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که ملت فلسطین هرگز اجازه نخواهد داد که رژیم صهیونیستی احساس امنیت کند زیرا این رژیم، دشمنی جنایتکار است و جزء زبان زور مقاومت، چیز دیگری نمی فهمد.

جنبش «مجاهدین فلسطین» هم در بیانیه‎ ای اعلام کرد که تشدید حملات دشمن صهیونیستی علیه غزه و بمباران مواضع مقاومت، تلاشی نافرجام برای منحرف کردن نگاه‌ها از جنایت ترور سه مبارز مقاومت در جنین است.

جنبش مجاهدین تأکید کرد که جنایات دشمن هرگز نمی‌تواند مقاومت فلسطین را از ادامه راه خود و آماده‌سازی نیروهایش برای بیرون راندن اشغالگران از سرزمین و مقدسات فلسطین بازدارد.

«جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین» هم در بیانیه‌ای به حمله صبح روز شنبه رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد و اعلام کرد که دشمن صهیونیستی اگر گمان می‌کند که با بمباران نوار غزه و جنایت وحشیانه خود علیه این منطقه، ملت و مقاومت فلسطین را از پاسخگویی به جنایات بی‌وقفه در اراضی اشغالی بازمی‌دارد، کاملا به اشتباه رفته است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» نیز در اولین واکنش به این حمله ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این حمله در امتداد تجاوزگری علیه تمام سرزمین فلسطین صورت گرفت.

این جنبش تاکید کرد: مقاومت همیشه سپر حفاظتی مردم فلسطین در همه جا و شمشیر آنها خواهد بود که به دشمن ضربه خواهد زد.

جنگنده ها، واحدهای توپخانه و قایق های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد و صبح امروز شنبه به بهانه شلیک راکت گروه‌های مقاومت به شهرک عسقلان، به مرکز، شمال و جنوب نوار غزه حمله کردند.

در مقابل، نیروهای مقاومت فلسطین نیز امروز یک شهرک صهیونیست نشین در مرز نوار غزه با اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها