آغاز رزمایش گروهان های قدس در غزه

 آغاز رزمایش گروهان های قدس در غزه
شنبه 28 خرداد 1401 - 23:03

گروهانهای قدس از آغاز رزمایشی با حضور یگانهای رزمی موشکی و توپخانه ای در غزه خبر داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

ابوحمزه سختگوی گروهانهای قدس اعلام کرد: این گروهان ها رزمایش عزم الصادقین را با حضور یگانهای رزمی از جمله یگان های موشکی و توپخانه ای در غزه آغاز کرده است.

در همین حال گروه‌های مقاومت فلسطین حملات و تجاوزگری صبح امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و آن را نشانه ناتوانی و سردرگمی دشمن برشمردند.

جنبش«جهاد اسلامی» فلسطین اعلام کرد که حمله دشمن صهیونیست به غزه، بیانگر عجز و ناتوانی و سردرگمی ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه حملات و عملیات‌های مقاومت به ویژه گردان جنین و پویایی آن است.

جنبش «مجاهدین فلسطین» هم در بیانیه‎ ای اعلام کرد که تشدید حملات دشمن صهیونیستی علیه غزه و بمباران مواضع مقاومت، تلاشی نافرجام برای منحرف کردن نگاه‌ها از جنایت ترور سه مبارز مقاومت در جنین است.

«جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین» هم در بیانیه‌ای به حمله صبح روز شنبه رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد و اعلام کرد که دشمن صهیونیستی اگر گمان می‌کند که با بمباران نوار غزه و جنایت وحشیانه خود علیه این منطقه، ملت و مقاومت فلسطین را از پاسخگویی به جنایات بی‌وقفه در اراضی اشغالی بازمی‌دارد، کاملا به اشتباه رفته است.

جنگنده ها، واحدهای توپخانه و قایق های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد و صبح امروز (شنبه) به بهانه شلیک راکت گروه‌های مقاومت به شهرک عسقلان، به مرکز، شمال و جنوب نوار غزه حمله کردند.

در مقابل، نیروهای مقاومت فلسطین نیز امروز یک شهرک صهیونیست نشین در مرز نوار غزه با اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها