کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی:

اختلافات داخلی، منجر به ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر ایران می‌شود

پنج‌شنبه 2 تير 1401 - 11:45

عماد ابوعواد کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی، گره و مشکلات امنیتی بزرگ و مهمی دارد به ویژه پرونده هسته‌ای ایران که امنیت این رژیم را درگیر خواهد کرد.

العالم_ایران

ابو عواد در گفتگو با شبکه "العالم" گفت: اختلافات داخلی در رژیم اشغالگر صهیونیستی، منجر به ناتوانی این رژیم در مقابله با ایران می‌شود و انجام عملیات ترور از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی، بر امنیت آن تأثیر منفی خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: بحث شدیدی در داخل اسرائیل در مورد زمان و مکان پاسخ ایران وجود دارد.

این کارشناس مسائل رژیم اشغالگر افزود: به همین دلیل است که رژیم اشغالگر صهیونیستی تا حد امکان تلاش می کند از طریق ترور، شبح حمله قریب الوقوع ایران را از خود دور کند، اما مشخص است که رژیم اشغالگر صهیونیستی که مدعی پیروی از استراتژی "اختاپوس" برای مقابله با مخاطرات امنیتی است، نه راه حل راهبردی و نه حتی تاکتیکی برای برخورد با پرونده های مختلف از جمله پرونده هسته ای ایران دارد.

ابو عواد اظهار داشت این سیاست رژیم اشغالگر صهیونیستی، جنگی به همراه خواهد داشت که رژیم به شدت از آن می ترسد و نمی خواهد آغاز شود، چراکه معتقد است که این جنگ به ویژه پایانش، برای رژیم اشغالگر صهیونیستی، سخت و دردناک خواهد بود. مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی تایید کردند که رژیم آنها حتی توانایی لجستیکی برای حمله نظامی به ایران را ندارد.

پربیننده ترین خبرها