دانشجویان عرب سفر بایدن را خدمت به عادی سازی توصیف کردند

دانشجویان عرب سفر بایدن را خدمت به عادی سازی توصیف کردند
پنج‌شنبه 23 تير 1401 - 16:46

اتحادیه‌ها، سازمان‌ها و تشکل‌های دانشجویی عرب با انتشار بیانیه ای سفر جو بایدن رئیس‌ جمهور آمریکا به منطقه و پیامدهای آن را که به عادی‌ سازی با رژیم صهیونیستی و سیطره بر منابع و اراضی عربی و منطقه منجر می‌شود، رد کردند.

العالم – فلسطین

بیانیه یاد شده افزوده است این سفر بخشی جدایی ناپذیر از دیدگاه استعماری تروریستی و تجاوزکارانه نسبت به مردم منطقه و نیروهای مقاومت، انکار صریح و آشکار حقوق مردم مظلوم فلسطین و تلاشی برای احیای هیبت سیاسی، امنیتی، نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی است که به خاطر مقاومت در فلسطین و لبنان شکسته شده است.

بیانیه خواستار افشای جزئیات این سفر استعماری که هدفش حذف آرمان فلسطین است و مقابله با توطئه استعمار برای ادغام رژیم صهیونیستی در منطقه شد.

این بیانیه از همه جوانان عرب در دانشگاه‌ها و مراکز آکادمیک و میادین نبرد خواست موضعی شجاعانه علیه عادی ‌سازی و حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی اتخاذ و با نتایج این سفر مقابله کنند تا امانت شهدا و حقوق و منافع مردم حفظ شود.

در این بیانیه بر حقوق مردم فلسطین، لبنان و سوریه برای مقاومت در برابر پروژه های صهیونیستی و استرداد سرزمین های عربی اشغالی تاکید و از آزادیخواهان، همبستگی برای خنثی سازی توطئه های صهیونیستی آمریکایی برای سلطه بر منطقه درخواست شده است.

بیانیه تاکید کرد که دانشجویان عرب همگی در سنگر مقاومت در برابر استعمار و تروریسم صهیونیستی آمریکایی و مقابله با عادی سازی و همزیستی با رژیم صهیونیستی جنایتکار هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها