آیا مقاومت جنگ بزرگی در پیش دارد؟ آژیر خطر در تل آویو به چه معناست؟

آیا مقاومت جنگ بزرگی در پیش دارد؟ آژیر خطر در تل آویو به چه معناست؟
شنبه 15 مرداد 1401 - 13:57

این بار پاسخ گروه های مقاومت به تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه – که یکی از فرماندهان جهاد اسلامی به نام تیسیر الجعبری را هدف قرار داد – بسیار شدید است و صدای آژیر خطر در تل آویو، عسقلان، اسدود و شهرک های اطراف غزه بیوقفه به گوش می رسد.

العالم - نظرکده

ناظران معتقدند که صدای آژیر خطر نه فقط در جنوب تل آویو بلکه در سراسر اراضی اشغال شده فلسطین در سال 48 باید طنین انداز شود چون این رژیم مرتکب جنایت و اشتباهی استراژیک شده است.

ناظران معتقدند که ملت فلسطین و نیروهای مقاومت در سراسر جغرافیای فلسطین اشغالی کنار یکدیگر و دوشادوش هم با رژیم اشغالگر می جنگند و این وحدت از زمان عملیات شمشیر قدس کاملتر شده است. در این عملیات مقاومت با پایداری و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی درس بزرگی به این رژیم داد و دستاوردهای بزرگی در دفاع از قدس و مقدسات کسب کرد.

جنبش جهاد اسلامی هم به نوبه خود اعلام کرد که پس از اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن تیسیر الجعبری، از فرماندهان جهاد، گروه های مقاومت فلسطین به اتفاق تصمیم استراتژیکی برای پاسخ به این جنایت و گرفتن انتقام از دشمن گرفته و اراضی اشغالی و تل آویو و شهرک های اطراف غزه را زیر بارانی از موشک قرار داده اند و این رژیم را وادار خواهند کرد که بهای جنایت علیه ملت فلسطین را بپردازد.

آنها تأکید کرده اند که همه گزینه ها برای ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن، روی میز است.

جنبش حماس نیز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را خطیر خوانده و تصریح کرد که این تجاوز از نیتهای پنهانی اشغالگران برای حمله همه جانبه به غزه و مقاومت اسلامی پرده برمی دارد.

کارشناسان مسائل رژیم صهیونیستی هم تأکید کرده اند که مقاومت اسلامی فلسطین به تهدید خود عمل می کند.

خود اشغالگران اعلام کرده اند که غزه هر بار تهدید کرده، به تهدید خود عمل کرده است.

این کارشناسان پیش بینی کرده اند که موج جدید جنگ از 4 روز کمتر نخواهد بود و حوادث ممکن است روی هم انباشته و به موج بزرگی تبدیل شود.

رژیم صهیونیستی هم پیش بینی کرده است که جبهه غزه و جبهه کرانه باختری متحد شوند. این رژیم از واکنش های مقاومت کرانه باختری در قبال شهرک های صهیونیست نشین می ترسد و به همین دلیل هشدار داده است که مناطق شمالی کرانه باختری مثل جنین، نابلس، طولکرم و غیره تبدیل به مناطق درگیری خواهند شد. همچنین انتظار می رود حوادثی نیز در قدس به وقوع بپیوندد.

پربیننده ترین خبرها