هاآرتص: محمود عباس جان خود را مدیون اسرائیل است

هاآرتص: محمود عباس جان خود را مدیون اسرائیل است
چهارشنبه 2 شهريور 1401 - 11:16

روزنامه عبری "هاآرتص" با طرح این سوال که چرا اسراییل تهدیدهای "محمود عباس" برای توقف همکاری امنیتی را جدی نمی گیرد، نوشت: عذرخواهی ابومازن (محمود عباس در موضوع نفی هلوکاست) پشیزی نمی ارزد، این نظر اوست و هیچ کس ابومازن را مجبور به تغییر نمی کند و او جان خود را مدیون اسراییل می داند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

رورزنامه صهیونیستی هاآرتص روز(چهارشنبه نوشت: رابطه صمیمانه و تنگاتنگ ابومازن (رییس تشکیلات خودگردان فلسطین) با دستگاه امنیتی اسرائیل، دلیل اهمیت همکاری امنیتی با تشکیلات خودگردان فلسطین را روشن می کند؛ همکاری ای که اگر آسیب ببیند می تواند جان بسیاری از اسرائیلی ها را به خطر بیندازد.

"آویگدور لیبرمن" وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: برای توقف همکاری امنیتی (با تشکیلات حکومت خودگردان)، نیازی نیست زیاد تحت تاثیر اظهارات اخیر ابومازن قرار بگیرید، هماهنگی و همکاری امنیتی با اسراییل همانقدر که برای ما مهم است، برای خود اونیز اهمیت دارد؛ اگر او امروز هنوز زنده است و سازمان های تروریستی رقیب جانش را نگرفته اند، به لطف هماهنگی امنیتی بین سرویس های امنیتی فلسطین و دستگاه امنیتی اسرائیل بوده است.

وقتی لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی این اظهارات را علنا ​​فاش می کند، دقیقاً می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کند. کار درست این است که به سخنان لیبرمن گوش کنیم و بیش از این ابومازن را در آغوش نگیریم.

به گزارش ایرنا، اظهارات سه شنبه گذشته «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در جریان کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان در برلین عصبانیت صهیونیست‌ها را برانگیخت.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این کنفرانس مطبوعاتی قبول نکرده تا از رژیم صهیونیستی بابت حمله به کاروان صهیونیست‌ها در المپیک سال ۱۹۷۲ مونیخ عذرخواهی کند.

یکی از خبرنگاران حاضر در این کنفرانس، از محمود عباس سؤال می‌کند که آیا آماده است از طرف مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و آلمان بابت حمله مذکور عذرخواهی کند و در کشف زوایای پنهان آن سهیم باشد.

محمود عباس در پاسخ به سؤال این خبرنگار، اشاره می‌کند که از سال ۱۹۷۴ تا امروز رژیم صهیونیستی ۵۰ هلوکاست در ۵۰ روستای فلسطین انجام داده و روزانه با ارتش خود فلسطینیان را می‌کشد.

پربیننده ترین خبرها