انتقاد جهاد اسلامی از موضع آلمان دربرابر اظهارات محمود عباس

انتقاد جهاد اسلامی از موضع آلمان دربرابر اظهارات محمود عباس
يکشنبه 30 مرداد 1401 - 10:44

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اقدام پلیس آلمان در اجرای تحقیقات از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل اظهاراتش درباره جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کرد.

العالم فلسطین اشغالی

«خالد البطش» عضو جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که موضع پلیس آلمان بیانگر سیاست یک بام و دو هوای این کشور و جانبداری آن از رژیم اشغالگر اسرائیل و نادیده گرفتن درد و رنج ملت فلسطین در نتیجه تجاوزگری های این رژیم است.

البطش افزود: اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، بخشی از روایت ملی فلسطین در دفاع از این ملت در برابر جهانیان برای رسواسازی جنایت‌ های رژیم اشغالگر صهیونیست است.

البطش همچنین بر مخالفت ملت فلسطین با جانبداری از رژیم صهیونیستی یا هر گونه سازش سیاسی با این رژیم تأکید کرد.

«حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در واکنش به تصمیم دولت آلمان درباره تحقیقات از محمود عباس گفت که قدرت‌های جهانی بار دیگر بر جانبداری از رژیم اشغالگر صهیونیستی و نادیده گرفتن حقوق تاریخی ملت فلسطین تاکید کردند.

پیشتر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان کنفرانس مطبوعاتی با اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در برلین گفته بود: اسرائیل از سال ۱۹۴۷ تا به امروز ۵۰ قتل عام را در ۵۰ مکان فلسطینی مرتکب شده است؛ ۵۰ کشتار، ۵۰ هولوکاست.

پربیننده ترین خبرها