پروژه جدید رژیم صهیونیستی برای تسهیل هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک‌نشینان

پروژه جدید رژیم صهیونیستی برای تسهیل هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک‌نشینان
چهارشنبه 9 شهريور 1401 - 20:35

منابع خبری فلسطینی از پروژه جدید رژیم صهیونیستی برای ایجاد یک پل با هدف تسهیل یورش به مسجدالاقصی پرده برداشتند.

العالم_فلسطین اشغالی

خبرگزاری فلسطینی صفا اعلام کرد که شهرداری رژیم اشغالگر با همکاری یک شرکت مهندسی اسرائیلی، کار ساخت یک پل معلق گردشگری به طول ۲۰۰ متر را روی زمین‌های محله "وادی الربابه" در شهرک "سلوان" در جنوب مسجدالاقصی آغاز کرده است.
طبق این گزارش، هدف رژیم صهیونیستی از ایجاد این پل، تسهیل ورود شهرک نشینان صهیونیست به منطقه دیوار البراق و باب المغاربه برای هتک حرمت مسجدالاقصی است.
رژیم اشغالگر قدس از چند سال پیش برای بررسی خاک در چندین منطقه در اراضی وادی الربابه عملیات حفاری را آغاز کرد اما صاحبان این زمین‌ها و اهالی سلوان با آنها مقابله کردند و مانع از تکمیل عملیات کاوش شدند.
رژیم صهیونیستی طی سال‌های گذشته طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی را برای یهودی سازی قدس و به ویژه مسجدالاقصی در دستور کار خود قرار داده است.
با گذشت ۷۴ سال از ایجاد رژیم صهیونیستی (۱۹۴۸) در سرزمین فلسطین و تلاش بی وقفه صهیونیست ها و گروه های افراطی یهودی برای سیطره بر مسجدالاقصی و تلاش برای ایجاد معبد ادعایی در این مسجد مقدس مسلمانان و به رغم سکوت و همراهی برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، جریان مقاومت و جهاد برای آزادسازی سرزمین فلسطین ادامه دارد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها