منابع صهیونیستی: ارتش با دشواری برای توقف عملیات مقاومت مواجه است

منابع صهیونیستی: ارتش با دشواری برای توقف عملیات مقاومت مواجه است
يکشنبه 20 شهريور 1401 - 18:46

برخی منابع صهیونیستی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی با وجود تداوم یورش‌ها و بازداشت‌ها، با دشواری در توقف عملیات‌های مقاومت مواجه شده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خبرنگار نظامی وبگاه اسرائیلی «واللا» به نقل از برخی منابع نظامی از وقوع یکصد مورد عملیات تیراندازی از آغاز سال جاری میلادی و خنثی‌سازی ۲۰۰ مورد عملیات دیگر خبر داد که ۸۰ درصد این عملیات‌ها نیز در جنین و نابلس رخ داده است.

وی اشاره کرد که یکی از دلایل اصلی افزایش میانگین عملیات‌های مقاومت، حمایت حماس و جهاد اسلامی از گروه‌های محلی و نیز افزایش میانگین قاچاق سلاح به کرانه باختری از طریق مرزهای اردن است.

در همین حال منابع نظامی صهیونیستی گزارش داده اند که طی چند روز گذشته عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری افزایش چشمگیر داشته و ارتش رژیم صهیونیستی با وجود تداوم یورش‌ها و بازداشت‌ها، با دشواری در توقف این عملیات‌ها مواجه بود.

همچنین روزنامه «رأی الیوم»، گزارش داد: در گذشته فلسطینیان به ساخت سلاح ابتدایی مانند کارلو و غیره جهت اجرای عملیات‌های مقاومتی نیاز داشتند اما اکنون قاچاق سلاح از طریق اردن باعث شده که مقادیر زیادی سلاح در اختیار آن‌ها قرار گیرد و همین امر نهادهای امنیتی را به تشدید تلاش برای خنثی‌سازی عملیات قاچاق سلاح از طریق اردن، واداشته است.

روز گذشته منابع فلسطینی گزارش دادند که کرانه باختری و قدس اشغالی طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ۲۹ مورد عملیات مقاومتی علیه نظامیان اشغالگر و شهرک‌نشینان بود که مهم‌ترین آن عملیات تیراندازی و هدف قرار دادن خودروهای شهرک‌نشینان بود که در نتیجه آن دو شهرک‌نشین زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها