حزب الله: لبنان با جنگی آمریکایی روبرو است/ ملت ما هرگز دست از مقاومت بر نمی دارد

حزب الله: لبنان با جنگی آمریکایی روبرو است/ ملت ما هرگز دست از مقاومت بر نمی دارد
يکشنبه 20 شهريور 1401 - 19:04

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: آمریکا درحال نبردی همه جانبه با لبنان است تا ملت به زانو درآید و مقاومت را خلع سلاح کند اما باید بداند که ملت ما در مسیر امام حسین (ع) حرکت می کند و هرگز از مقاومت دست برنخواهد داشت.

العالم_لبنان

به گزارش پایگاه خبری العهد، شیخ علی دعموش امروز یکشنبه در سخنانی تصریح کرد: آمریکا درحال نبردی همه جانبه با لبنان است تا ملت به زانو درآید و مقاومت را خلع سلاح کند.

شیخ دعموش افزود: آمریکا می خواهد با این جنگ اقتصادی، سیاسی و رسانه ای با لبنان کاری کند که ملت تسلیم شود و بی طرف بماند.

وی تاکید کرد: آمریکا باید بداند که ملت ما که در مسیر امام حسین(ع) حرکت می کند و پرچم مقاومت را برافراشته است و در دشوارترین شرایط دست از حمایت از آن برنداشته است، اکنون و در آینده نیز هرچه فشارها و چالش ها بزرگ باشد، از مقاومت دست برنمی دارد و دشمن باید از شکست دادن این ملت نا امید شود.

شیخ دعموش افزود: مسئول و عامل بحران ها و رنج های لبنان آمریکاست که از گرفتن برق از دیگران و دریافت کمک از دیگران جلوگیری می کند و سال ها از استخراج نفت و گاز لبنان حتی از میدان هایی که منازعه ای درباره آن وجود ندارد، جلوگیری کرده است.

وی تصریح کرد: این اقدامات برخلاف قوانین و معاهدات بین المللی است که به ملت ها حق اکتشاف، استخراج و استفاده از منابع طبیعی خود را می دهد.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: برخی بوق های رسانه ای و سیاسی لبنان تلاش می کنند با تحریک و اتهام زنی، اعتماد لبنانی ها به مقاومت را متزلزل و مجبور به عقب نشینی و تسلیم کنند که باید به آن ها گفت که به سراب دل بسته اند.

به گزارش ایرنا، دعموش اضافه کرد: اعتماد ملت ما به مقاومت قوی تر، مستحکم تر و عمیق تر از آن است که عده ای سیاست باز و رسانه ای که با تحریک های ضد مقاومت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان همراه شده اند بتوانند در این اعتماد خللی ایجاد کنند.

پربیننده ترین خبرها