در جدیدترین ادعا؛

گانتز: امروز مشخص می‌شود ما به گزینه نظامی نیاز خواهیم داشت یا خیر!

گانتز: امروز مشخص می‌شود ما به گزینه نظامی نیاز خواهیم داشت یا خیر!
سه شنبه 22 شهريور 1401 - 15:15

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن موضع گیری درباره پرونده مذاکرات ترسیم مرز دریایی میان لبنان و این رژیم، ادعاهای جدیدی را مطرح کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری النشره، «بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی با اشاره به پرونده مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و سرزمین‌های اشغالی گفت: این مذاکرات باید پیشرفت داشته باشد تا ثبات و رفاه در منطقه تقویت و از تشدید تنش‌ها جلوگیری شود؛ تنش‌هایی که (به گفته او) قبل از هر چیز به شهروندان و دولت لبنان آسیب می‌رساند و ما را به نقطه اول بازمی گرداند.

بنی گانتز که در نشست خبری مشترک با «گیلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل سخن می‌گفت، مدعی شد: مستقر شدن دکل‌های حفاری در محدوده لبنان به نفع این کشور است چرا که ساکنان آن برق منظم دریافت نمی‌کنند و از یک بحران اقتصادی عمیق رنج می‌برند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنانش که نشان از وحشت از تهدیدهای مقاومت لبنان دارد، ادعا کرد: اواخر وقت امروز دکل‌های حفاری در دو طرف اسرائیلی و لبنانی مستقر می‌شوند و پس از آن، این سوال مطرح می‌شود که آیا ما به گزینه نظامی نیاز خواهیم داشت یا خیر!

این اظهارات بنی گانتز در حالی است که «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه لبنان در سخنانی تاکید کرده بود که «آموس هوکشتاین» میانجی آمریکایی پیشنهادات جدیدی را در موضوع ترسیم مرزهای دریایی ارائه کرده است. وی افزود: این پیشنهادات در راستای رسیدن دو طرف به توافق در موضوع ترسیم مرزهای دریایی ارائه شده است.

مهر

پربیننده ترین خبرها